ZF 24

evoMAG.ro mizează în acest an pe o creştere a vânzărilor la peste 20 milioane euro

Autor: Ana Maria Petcana

09.04.2015, 10:23 5138

Potrivit firmei, avansul evoMAG va fi superior evoluţiei pieţei de retail online IT&C, pentru care este estimat un avans de 10 - 15%. evoMAG.ro a realizat în 2014 o cifră de afaceri de 17 milioane euro.

"Avem toate premisele să credem că anul acesta va fi superior lui 2014 din punct de vedere al vânzărilor. Spre exemplu, în 2014 am avut cu 30% mai multe comenzi decât în 2013. Iar anul acesta, spre deosebire de începutul anului trecut, avem cu 50% mai multe comenzi. Ne vom orienta în 2015 pe diversificarea portofoliului de produse, proces început încă de anul trecut, odată cu vânzarea produselor din segmentul auto, din zona decoraţiunilor interioare, securitate şi electrocasnice mari. Anul acesta vor intra în oferta noastră şi cărţi, articole sportive, îmbrăcăminte, încălţăminte şi dispozitive wearables", a declarat Mihai Pătraşcu, directorul executiv al evoMAG.

A decis să construi-ască singur un proiect de magazin online şi a înfiinţat propria firmă cu bani luaţi în avans de la companiile cărora le repara calculatoarele. A strâns 12 milioane de lei vechi cu care şi-a fondat o societate şi i-a dat reţeaua de cartier unui prieten programator în schimbul unui script pentru un magazin electronic de la care a pornit evolutionsystems.ro. "Puneam în fiecare dimineaţă anunţuri timp de două ore, de la 9 la 11, pe toate site-urile posibile, alături de actuala mea soţie, de acasă, din dormitor. Am făcut asta jumătate de an şi vindeam două-trei calcu-latoare pe săptămână", povestea tânărul de 32 de ani într-un interviu pentru revista Business Magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO