FAN Courier, companie cu acţionariat integral românesc, a inaugurat primul hub regional, la Braşov, în urma unei investiţii de 5 milioane de euro, realizată din surse proprii.
Hubul va prelua o parte importantă din traficul de expediţii pe care îl gestionează compania la nivel naţional.
”HUB-ul FAN Courier Braşov este cea mai importantă investiţie pe care ne-am asumat-o în ultimii an, pentru a descentraliza o parte semnificativă din activitatea pe care o desfăşurăm la nivelul întregii ţări. Braşov-ul, cunoscut ca un nod de transport important între cele trei regiuni istorice ale României, s-a dezvoltat constant în ultimii ani şi devine un centru de business care generează tot mai multă activitate pentru noi, industria de curierat. Astfel, HUB-ul de aici va degreva pe de o parte activitatea care acum este concentrată în Bucureşti şi ne va ajuta la eficientizarea activităţii curente”, a declarat Felix Pătrăşcanu, acţionar FAN Courier.
FAN Courier Braşov este o replică a sediului central FAN Courier, amplasat la ieşirea din Bucureşti, şi va avea capacitatea de a prelua aproximativ 24% din activitatea curentă. Investiţia, începută la finalul anului 2014 , este de 5 milioane de euro şi a reprezentat o treime din totalul investiţiilor derulate de companie anul trecut.
”Am cumpărat terenul şi am început construcţia în momentul în care am fost convinşi că ne vom putea asuma investiţia în termenii de calitate pe care îi doream şi plecând de la nevoile identificate ale clienţilor noştri. Anual, investiţiile pe care le programăm sunt direcţionate către modernizarea şi completarea flotei auto, către pregătirea personalului şi modernizarea infrastructurii tehnologice cu care lucrăm. Datorită volumului de expediţii în creştere de la un an la altul, investiţia de la Braşov a devenit imperios necesară în ultimii ani”, a explicat Adrian Mihai, acţionar al FAN Courier.
HUB-ul FAN Courier Braşov, construit pe o suprafaţă de aproximativ 34.000 mp, va avea aproximativ 300 de angajaţi.
Pentru anul în curs, compania a bugetat o creştere cu 15% a afacerilor, până la 102 milioane de euro. În 2015, investiţiile realizate de FAN Courier au fost de peste 12 milioane de euro, cu aproape 50% mai mari decât estimările iniţiale.