ZF 24

Final Distribution isi dubleaza bugetul de marketing pentru tigle

01.02.2010, 17:20 27

Final Distribution, distribuitor de tigla metalica cu acoperirede piatra naturala din Romania, care reprezinta 3% din piata totalaa acoperisurilor, fiind mai scumpe, va aloca in 2010 un buget de235.000 de euro pentru campanii de branding si comunicare,reprezentand o dublare a bugetului alocat in 2009.

Cea mai mare parte a bugetului va fi canalizat catre activitatilede PR & comunicare pentru produsele din portofoliu: Gerard(tigla metalica cu acoperire din piatra naturala), Delta (membranede protectie pentru acoperisuri si fundatii) si ferestrele demansarda Keylite.

"Obiectivul pe termen scurt este consolidarea pozitiei de lider pecare o avem la anumite categorii. Pe termen mediu, ne dorimdublarea segmentului de piata detinut de tigla metalica cuacoperire de piatra naturala unde produsul nostru Gerard detine ocota de piata de 85%. Premisele sunt bune, anul 2009demonstrandu-ne ca segmentul premium a avut cel mai putin desuferit, clientii din aceasta categorie fiind cel mai putin dispusila compromisuri legate de calitate si pret", a declarat DanMircescu, directorul general al Final Distribution.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO