ZF 24

Finala Cupei UEFA a crescut cu 15% vanzarile filialei Carlsberg din Turcia in zona stadionului Fenerbahce

24.05.2009, 15:09 26

Turk Tuborg , filiala din Turcia a grupului danez Carlsberg a inregistrat in ziua finalei Cupei UEFA, in zona stadionului Fenerbahce, pe care aceasta s-a desfasurat, o cresetere de intre 10 si 15% a vanzarilor fata de o zi obisnuita. Majoritatea vanzarilor au fost realizate de brandul Carlsberg, dar si de Tuborg, brand care acopera aproximativ 82% din vanzarile companiei turcesti.

“Am organizat si in cadrul stadionului, inainte de inceperea meciului, locatii pentru vanzarea berii in zonele in care s-au aflat fanii celor doua echipe de fotbal. Din cauza preturilor mari cerute insa de compania de catering, 5 euro pentru un pahar de bere, vanzarile nu au avut foarte mult succes”, a declarat Ece Duyar, sponsorship & communication director al Turk Tuborg.

Brandul Carlsberg are in Turcia vanzari anuale de 35.000 de hectolitri, Tuborg fiind cel care asigura 82% din vanzarile de peste 2 milioane de hectolitri ale filialei locale Carlsberg. Desi Turcia este o tara cu peste 70 milioane de locuitori, consumul anual de bere a fost anul trecut de 9,3 milioane de hectolitri, aproape jumatate din cel al Romaniei, de 19,4 mil. hl, pe fondul motivelor religioase si culturale. Cele mai mari vanzari de bere sunt realizate insa in partea de vest a tarii si in Istanbul, unde a avut loc finala Cupei UEFA, castigata de Sahtior, echipa antrenata de Mircea Lucescu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO