ZF 24

Flamingo: Anul acesta nu vom mai vedea aceasi inghesuiala in magazine

03.04.2009, 00:00 20

Jiri Rizek, CEO al Flamingo International, spune pentru BUSNIESS Magazin ca traficul in magazinele de retail de electronice, electrocasnice si IT s-a diminuat pe ansamblu cu aproximativ 30%, nu atat pe seama magazinelor din centre si parcuri comerciale, ci a celor stradale. Scaderea se vede insa in cazul majoritatii magazinelor, factorul cel mai important din ecuatie fiind pozitionarea magazinelor sau a centrelor comerciale. Au scazut atat valoarea produselor cumparate, cat si numarul cumparatorilor. Consumatorii tind sa se rezume strict la ce au nevoie si la preturi mai mici decat ar fi fost dispusi sa plateasca acum un an, spre exemplu.

Cititi de ce doua treimi din romani nu au informatii concrete despre criza pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO