ZF 24

Flanco reia oferta de anul trecut: -50% la al doilea produs cumparat

Flanco se inspira din oferta Carrefour: -50% la al doilea produs cumparat
04.02.2010, 15:24 573

Retailerul de electronice si electrocasnice Flamingo a introduso campanie de discounturi in toate magazinele Flanco si FlancoWorld, prin care se acorda o reducere de 50% la achizitia celuide-al doilea produs, urmarind sa stimuleze consumul denotebook-uri, televizoare LCD si electrocasnice mici.

Campania a mai fost aplicata in cursul verii trecute de Flamingoin magazine din Bucuresti, Constanta, Oradea, Arad sau Buzau.

Si Carrefour a demarat in cursul lunii trecute acelasi timp deoferta, prin care acorda un discount la a doua unitate de produscumparata din acelasi sortiment. Promotia Carrefour este valabilain unitatile Carrefour din Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Arad, Buzausi Oradea.

Acest tip de oferte, prin care se acorda o reducere la jumatatepentru al doilea produs sau al treilea produs este oferit gratis,este practicat in mai multe sectoare de retail, in special inretailul de imbracaminte si incaltaminte.

In cazul Flamingo reducerea de 50% se aplica la cel mai ieftindin cele doua produse electrocasnice achizitionate.

"Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel nationaldupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara,unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere bunapentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt incadestul de reticenți din cauza lipsei banilor, dar și a prețurilorpentru anumite obiecte de uz casnic", a declarat Adrian Olteanu,CEO Flamingo.

Flamingo se afla in prezent in plin proces de reorganizare, subprotectia legii insolventei, luna urmatoare urmand sa prezinte unnou plan de business si de rambursare a datoriilor de 53 demilioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO