ZF 24

Fondatorii brandului de alimente vegane Aivia speră să ajungă la o cifră de afaceri de jumătate de milion de euro în 2020. Planurile pe termen mediu pentru Aivia sunt să diversifice portofoliul de produse şi să fabrice de la mezeluri vegane până la conserve şi suplimente vegane

În prezent, Aivia are două game principale de produse: produse pe bază de izolat proteic de soia, fără gluten, realizate în fabrica din Arad şi produse din cereale, cu gluten, importate direct din Uniunea Europeană ca marcă proprie.

În prezent, Aivia are două game principale de produse: produse pe bază de izolat proteic de soia, fără gluten, realizate în fabrica din Arad şi produse din cereale, cu gluten, importate direct din Uniunea Europeană ca marcă proprie.

Autor: Florentina Niţu

01.05.2020, 18:40 667

Diana şi Adrian Sinca au făcut primii paşi în afaceri în 2012, când au pus bazele unei fabrici de alimente vegane din soia sau cereale în Cluj-Napoca sub brandul Aivia. Fiind vegetarieni, cei doi antreprenori au mizat pe o nişă de piaţă care capătă din ce în ce mai mult avânt şi vor să ducă businessul la jumătate de milion de euro în 2020.

„Economiile personale nu au fost suficiente în cazul de faţă, dar am crezut cu tărie în visul nostru de a aduce pe piaţa din România alimente vegane de o calitate premium şi am riscat totul, investind bani din vânzarea proprietăţilor noastre, ale părinţilor, toate resursele lor disponibile la acel moment“, spun fondatorii Aivia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO