ZF 24

Gigantul turc Trendyol deschide un depozit de 50.000 mp în România din decembrie: Până la finalului anului viitor vom procesa peste 2,5 milioane de livrări din acest centru logistic. Vom angaja până la 250 de persoane

Irem Yilandil, head of international expansion, Trendyol Group

Irem Yilandil, head of international expansion, Trendyol Group

Autor: Ioana Niţă

28.11.2024, 14:01 16227

Turcii de la Trendyol, parte din grupul chinez Alibaba, deschid un depozit în România – hub pentru regiune
Gigantul turc Trendyol, care operează marketplace-ul de fashion cu acelaşi nume, lansat oficial şi în România în ianuarie anul acesta, va deschide din luna decembrie un prim depozit al său pe plan local, care va deservi atât comenzile din ţară, cât şi pe cele din regiune, ulterior. Compania estimează că acest centru logistic va procesa peste 2,5 milioane de livrări până la finalul anul viitor. Depozitul, situat în Ştefăneştii de Jos, judeţul Ilfov, are o duprafaţă de 50.000 mp.

„Pe măsură ce cererea pentru produsele listate pe Trendyol continuă să crească, atât în România, cât şi în regiune, dezvoltarea unui hub logistic care să ne apropie de clienţi a devenit o prioritate.“
Ioana Niţă

„Acest depozit ne va ajuta să operăm mai eficient şi să le oferim clienţilor noştri acces mai rapid la produsele lor preferate. Centrul logistic din România face parte, totodată, din angajamentul nostru pe termen lung de a investi pe plan local şi de a crea locuri de muncă“, a declarat Irem Yilandil, head of international expansion, Trendyol Group

logistic Trendyol din Ştefăneştii de Jos va va genera până la 250 de locuri de muncă, iar în perioada următoare, acesta va intra în faza de pregătire a stocurilor dedicate pieţei din România, urmând ca primele livrări către clienţi să fie efectuate la începutul anului 2025. Depozitul va deservi treptat întreaga regiune de sud-est a Europei, conform informaţiilor prezentate de reprezentanţii Trendyol în septembrie anul acesta, când a avut loc prima conferinţă de presă a gigantului turc în România, investiţiile alocale pentru următorii ani pieţei locale fiind de „zeci de milioane de euro“.
Operaţiunile logistice vor fi deservite de GXO, cel mai mare furnizor global de logistică contractuală, în baza unui parteneriat iniţial semnat pe 3 ani.


„Suntem încântaţi să extindem parteneriatul cu Trendyol şi în România, pe lângă operaţiunile din Polonia, şi să valorificăm expertiza noastră în zona de fashion pentru a oferi o experienţă de consum optimă când vine vorba de procesarea comenzilor e-commerce, distribuţia omnichannel şi logistica retururilor“, a precizat Stefan van Hoof, Director General pentru Europa Centrală, GXO.
Depozitul din România este al doilea centru logistic al companiei din spaţiul european, după cel Polonia.
Pe lângă centrul logistic, Trendyol a anunţat tot în luna septembrie că va deschide şi un birou în România, care ar urma să fie al treilea birou din Europa al Trendyol, compania mai având un birou în Germania, care deserveşte zona DACH, şi unul în Olanda.
În prezent, Trendyol oferă o selecţie de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turceşti cunoscute, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum şi de la branduri globale precum Adidas, New Balance, Tommy Hilfiger, Converse şi Calvin Klein, dar şi cea mai bine vândută colecţie Trendyol, care este, de asemenea, comercializată pe platforme partenere în peste 100 de ţări din întreaga lume.
Printre competitorii Trendyol de pe plan local se numără platforma locală Fashion Days, dar şi jucători străini care vând pe piaţa din România precum Answear, AboutYou şi Zalando.
Grupul Trendyol a fost fondat în 2010 în Istanbul de către antreprenoarea Demet Mutlu, iar din 2018 gigantul chinez Alibaba a devenit principalul investitor şi acţionar al companiei. Acum acesta are o participaţie de 75% în Trendyol.





 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro