Grupul City Grill, cel mai mare grup autohton de pe piaţa ospitalităţii, a lansat o nouă versiune a aplicaţiei sale de loializare, Out4Food, care are în prezent 380.000 de utilizatori ce comandă în medie de trei ori pe lună de la cele peste 30 de restaurante din portofoliu. Aplicaţia Out4Food este o componentă importantă din strategia digitală a companiei, generând 26% dintre comenzile realizate în restaurantele grupului şi contribuind cu 28% la cifra de afaceri totală.
„Out4Food este o extensie digitală a relaţiei noastre cu clientul. Este un canal prin care menţinem un dialog constant, personalizat şi cu beneficii tangibile. Ne oferă o imagine clară asupra comportamentului de consum, ne ajută să identificăm preferinţele clienţilor şi să le oferim mai exact ceea ce caută – fie că vorbim de recompense, oferte sau recomandări. Practic, este un ecosistem care conectează loialitatea cu relevanţa şi ne permite să creştem nu doar frecvenţa, ci şi calitatea interacţiunilor cu publicul nostru”, a declarat Ramona Popescu, Head of Marketing, City Grill Group.
Aplicaţia Out4Food a fost lansată iniţial ca un sistem de recompensare, dar a evoluat într-un instrument ce contribuie direct la creşterea valorii medii a bonului. Clienţii care folosesc aplicaţia cheltuiesc, în medie, cu 20% mai mult decât ceilalţi clienţi ai restaurantelor din grup, o diferenţă susţinută de mixul de beneficii şi interacţiuni personalizate.
Printre funcţionalităţile cele mai utilizate ale aplicaţiei se numără scanarea notelor de plată, accesarea voucherelor personalizate, plasarea comenzilor şi consultarea secţiunii de noutăţi. Sistemul de puncte este utilizat activ de întreaga comunitate şi reprezintă un element cheie în strategia de fidelizare, contribuind la retenţia clienţilor şi la creşterea valorii medii a comenzilor. În prezent, între 8% şi 20% dintre utilizatori accesează voucherele personalizate, în funcţie de tipul acestora.
Planurile de viitor pentru Out4Food includ lansarea, până la finalul anului, a unei secţiuni dedicate experienţelor speciale – beneficii care vor putea fi achiziţionate exclusiv cu puncte. În paralel, echipa lucrează la un nou mecanism de segmentare care să personalizeze experienţa în aplicaţie în funcţie de istoricul de activitate al fiecărui utilizator.
„Ne dorim ca interacţiunea cu Out4Food să reflecte din ce în ce mai bine comportamentul clientului, nu doar din perspectiva culinară, ci la nivel de lifestyle. Lucrăm la un sistem de scoring care să ţină cont de nivelul de implicare în aplicaţie: cât de des comanzi, ce tipuri de restaurante preferi, cât de des accesezi beneficiile sau voucherele personalizate. Pe baza acestui scor, utilizatorii vor primi beneficii suplimentare, relevante pentru profilul lor, iar întreaga experienţă va fi personalizată în direcţii noi – de la recomandări de locaţii, la comunicări targetate şi oferte dedicate. Practic, cu cât eşti mai prezent în aplicaţie, cu atât interacţiunea devine mai valoroasă pentru client”, a explicat Ramona Popescu.
Grupul City Grill, fondat în 2004, operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, City Grill Family şi City Grill Delivery, precum şi La Boheme, primul hotel din portofoliu, dar şi proiectele mai recente Aubergine, Marty Restaurants şi complexul de evenimente Zooma din Corbeanca.