ZF 24
Grupul DIANA din Vâlcea: am avut o creştere de 30-40% a vânzărilor în magazine. În ceea ce priveşte vânzarea şi producţia preparatelor din carne, volumele sunt mai mari, dar nu la acelaşi nivel cu cele din retail
Grupul din Râmnicu Vâlcea deţine un total 58 de magazine în mai multe judeţe dintre care 56 sub brandul DIANA.
Grupul de firme DIANA, deţinut de familia Crăciunescu din Râmnicu Vâlcea, cu activităţi în fabricarea produselor din carne şi retail, a avut de la începutul lunii martie o creştere de 30-40% a vânzărilor în magazine faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Grupul DIANA are în prezent de 56 magazine sub acelaşi brand în judeţele Vâlcea, Argeş, Gorj, Olt, Dolj şi Dâmboviţa. În plus, compania mai deţine un magazin Gourmet şi unul la fabrică. Astfel, grupul deţine un total 58 de magazine.
„Nu este o surpriză faptul că nivelul vânzărilor în reţeaua de magazine DIANA a crescut în ultima perioadă. Paradoxal, nu la acelaşi nivel cu traficul din magazine. E clar că acest proces se întâmplă datorită creşterii valorii coşului mediu, în contextul în care situaţia actuală duce la aprovizionarea pe termen lung. Suntem la o creştere de 30-40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În ceea ce priveşte vânzarea şi producţia preparatelor din carne DIANA, volumele sunt mai mari,dar creşterile sunt mai mici decât în retail”, a spus pentru ZF Adina Crăciunescu, managing partner în cadrul grupului DIANA.
Compania DIANA a fost înfiinţată în anul 1991 de către antreprenorul român Dumitru Crăciunescu. După moartea sa în anul 2014, conducerea grupului de firme a fost preluată de către soţia sa, Irina Crăciunescu, şi de cele două fiice, Diana şi Adina.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Finanţele ţării la două luni: deraiază cheltuielile cu salariile bugetarilor, bunuri şi servicii şi plăţile de capital
-
Guvernul de la Chişinău vrea sursele de capital pe care le are România. Dorin Recean, premier: Pilonul II şi Pilonul III de pensii alimentează piaţa
-
Cine sunt primii antreprenori care fac investiţii cu fonduri din Tranziţie Justă?
-
Radu Mustaţă, Marsh: Focusul României trebuie să fie pe proiectele mari, strategice. Planul ambiţios pe care România îl are în nuclear este foarte aliniat cu tot ce se înâmplă în jurul nostru
-
Călin Costinaş, Profi: Preţurile la alimente au început să scadă. De la începutul anului, la produsele fresh şi ultrafresh vedem deflaţie
-
Dunca Expediţii: Vedem scădere în mai multe sectoare. Avem doar două-trei camioane săptămânal cu inputuri pentru agricultură, faţă de 10-15 camioane în T1/2023
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Corneliu Perianu, iPensii: Ne-am propus să democratizăm şi să digitalizăm procesul de aderare la un fond de pensii facultative Pilonul III în România
-
Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, Deloitte România: Investiţiile în energie – favorizate de context, frânate de fiscalitate
-
ZF Investiţi în România! Andrei Timofte, Transilvania Construcţii: În următorii 5 ani vrem să ne dublăm portofoliul de industrial şi să ajungem la 500.000 mp de spaţii logistice şi industriale
-
ELI Parks dezvoltă pentru RetuRO centrul logistic regional din Ploieşti, de 6.200 mp
-
Azi are loc conferinţa ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”. Piaţa muncii, sub lupă: managerii, directorii de resurse umane, trainerii, consultanţii şi headhunterii discută cele mai importante tendinţe din piaţa resurselor umane
-
ZF Economia verde. Daniela Rusu, Precious Circuit, brand de accesorii care reciclează deşeuri electronice: „Am vrut să fim o portavoce pentru promovarea ideii de sustenabilitate, să transmitem un mesaj privind nevoia de a fi mai atenţi la mediul din jur“
-
Afaceri de la Zero. Geanina Manea pariază pe sucurile naturale presate la rece U LAV şi vrea să le listeze în băcănii
-
Mark Beacom, CEO Black Sea Oil & Gas: Încercăm să luăm decizia de investiţii pentru parcul solar anul acesta şi ne uităm la biogaz ca la o activitate separată de proiectul Midia din Marea Neagră
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Raluca Voicu, Franchwise: Tot mai multe companii antreprenoriale îşi doresc extinderea în afara ţării. Un proiect de dezvoltare în franciză dincolo de graniţe durează între 12 şi 18 luni
-
Best of ZF Power Summit 2024. Giles Dickson, WindEurope: Abia am ieşit din îngrozitoarea dependenţă de gazul rusesc, hai să nu intrăm într-una similară cu China. Putem construi proiectele eoliene cu echipamente europene, iar băncile trebuie să susţină acest interes.