ZF 24

Grupul Kenvelo şi-a bugetat 13 deschideri de magazine de modă şi şase cafenele Brioche Dorée

Philippe Besadoux, francezul care conduce operaţiunile grupului Kenvelo în România: Vom continua şi expansiunea pe brandurile de modă în special în centre comerciale, în total urmează să deschidem 13 magazine

Philippe Besadoux, francezul care conduce operaţiunile grupului Kenvelo în România: Vom continua şi expansiunea pe brandurile de modă în special în centre comerciale, în total urmează să deschidem 13 magazine

Autor: Cristina Rosca

10.03.2015, 18:14 643

Kenvelo duce cafenelele Brioche Dorée în coasta Starbucks în Mall Vitan şi Plaza şi negociază pentru Piaţa Dorobanţilor.

Lanţul de cafenele Brioche Doree, adus pe piaţa locală de acţionarii şi de şeful grupului Kenvelo cu activităţi în special în industria modei, vrea să deschidă în acest an şase unităţi, atât în centre comerciale precum Mall Vitan, Plaza România şi Mega Mall, cât şi în spaţii stradale precum Piaţa Dorobanţilor şi în clădiri de birouri.

În prezent sub acest brand sunt deschise cinci unităţi, trei în malluri - AFI, Promenada şi Sun Plaza -, una în clădirea de birouri America House din Piaţa Victoriei şi o alta în complexul rezidenţial Stejarii.

„Îmi concentrez atenţia asupra Bucureştiului şi vreau să deschid atât în spaţii stradale, cât şi în malluri şi clădiri de birouri. Acestea din urmă sunt un business diferit pentru timpul săptămânii, însă trebuie să fim prezenţi şi aici“, spune Philippe Besadoux, francezul care a adus brandul de cafenele pe piaţă anul trecut. Brandul a mai testat România sub un alt francizat, Besadoux preluând cafeneaua din Sun Plaza de la acesta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO