Klass Wagen, grup românesc specializat în închirieri auto fondat în 2005 la TImişoara, l-a recrutat pe Remus Moraru, fost head of e-commerce la WizzAir, pentru poziţia de Chief Marketing Officer, obiectivul noului manager fiind extinderea la nivel internaţional a companiei, care în prezent are operaţiuni în România, Ungaria şi Portugalia.
Remus Moraru (36 ani) are 15 ani de experienţă în marketing, comerţ electronic şi dezvoltare de business în companii precum Wizz Air, HotelsCombined, Agoda. El s-a alăturat Klass Wagen în luna ianuarie.
“Prin această recrutare ne continuăm strategia de extindere la nivel internaţional, în special în Portugalia, şi de consolidare a poziţiei de lider in România si Ungaria pe segmentul închirierilor pe termen scurt. Remus având experienţă semnificativă în domeniul serviciilor pentru turism, experienţa clienţilor şi îmbunătăţirea serviciilor digitale”, a precizat Norbert Sabou, CEO Klass Wagen Group.
Principalele obiective ale managerului sunt crearea unei experienţe digitale moderne şi intuitive prin care să simplifice procesul de rezervare pe klasswagen.com şi să crească satisfacţia clienţilor în interactiunea digitală cu brandul Klass Wagen.
„Îmi propun să aduc o abordare care să ne aducă clienţi noi pe klasswagen.com şi să îi fidelizez pe cei actuali pentru a le oferi o experienţă deosebită”, a declarat Remus Moraru
Grupul Klass Wagen a încheiat anul 2024 cu vânzări totale de 68,5 milioane de euro, în creştere cu 13,2% comparativ cu 2023. Compania are o flotă de 5.000 de vehicule şi 335 angajaţi.