Clienţii Hidroelectrica pot plăti online facturile de energie electrică, prin prin intermediul cardurilor bancare, compania lansând şi un nou portal de contractare online a clienţilor business.
Platile online sunt asigurate prin parteneriatul cu PayU GPO România şi Visa, aplicaţia fiind accesibilă pe Android şi IOS, precum şi într-o versiune web iHidro.ro.
“Această iniţiativă ne permite să îmbunătăţim experienţa utilizatorilor, să asigurăm un acces facil la serviciile noastre şi să răspundem eficient nevoilor clienţilor noştri. Digitalizarea este un pas esenţial în alinierea la tendinţele actuale şi în consolidarea poziţiei Hidroelectrica pe piaţa energetică.”, a declarat Karoly Borbely, CEO al Hidroelectrica.
El a adăugat că digitalizarea serviciilor este o prioritate strategică pentru companie şi un exemplu excelent de colaborare între sectorul public şi cel privat.
”Parteneriatul strategic cu Hidroelectrica reprezintă încă o etapă importantă în misiunea de transformare digitală a plăţilor în România, demonstrând că experienţa noastră de peste 20 de ani poate accelera digitalizarea serviciilor esenţiale pentru milioane de români.”, a precizat Elena Gheorghe, Country Manager PayU GPO România.
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie verde din România, operează 187 de hidrocentrale cu o capacitate totală de 6,3 GW şi deţine un parc eolian cu o putere instalată de 108 MW, acoperind şi 13,9% din piaţa concurentiala de energie electrică din ţară.
“Suntem încântaţi să colaborăm cu Hidroelectrica şi PayU pentru a le oferi consumatorilor români mai mult confort şi o mai mare flexibilitate în gestionarea plăţii utilităţilor. Totodată, această iniţiativă se aliniază perfect cu angajamentul Visa de a furniza soluţii de plată inovatoare, care simplifică viaţa de zi cu zi.”, a spus Elena Ungureanu, Country Manager Visa.