ZF 24

Ionuţ Ilie, general manager Ice Cream în cadrul Unilever South Central Europe: Va fi o ajustare a businessului în T2, dar trimestrul III e în grafic şi sperăm să recuperăm pe final de an şi ce am pierdut acum

Ionuţ Ilie: Puterea de cumpărare va scădea ca urmare a blocajului economic, mai degrabă decât din lipsa de încredere în viitor. E o scădere mai degrabă de conjunctură, nu ca în 2008-2009. Mă aştept la o criză în V, dar nu aştept ca V-ul să aibă două laturi egale, probabil va exista o scădere oarecare, dar nu e cazul anului 2019. În 2020 va fi o scădere, dar e conjuncturală. Iar pe viitor se va diminua nivelul de creştere

Ionuţ Ilie: Puterea de cumpărare va scădea ca urmare a blocajului economic, mai degrabă decât din lipsa de încredere în viitor. E o scădere mai degrabă de conjunctură, nu ca în 2008-2009. Mă aştept la o criză în V, dar nu aştept ca V-ul să aibă două laturi egale, probabil va exista o scădere oarecare, dar nu e cazul anului 2019. În 2020 va fi o scădere, dar e conjuncturală. Iar pe viitor se va diminua nivelul de creştere

Autor: Cristina Roşca

11.05.2020, 19:40 373

♦ Gigantul anglo-olandez Unilever controlează circa 33% din piaţa locală a îngheţatei, evaluată la 200 mil. euro ♦ Compania are în portofoliu branduri româneşti precum Betty Ice şi Napoca, dar şi mărci internaţionale precum Carte D’Or, Magnum, Cornetto sau Ben & Jerry ♦ Grupul are o fabrică de îngheţată la Suceava, fabrică preluată acum circa doi ani de la Vasile Armenean, odată cu tot businessul Betty Ice, într-o tranzacţie de 80 mil. euro ♦ Pe lângă producţia proprie, pe divizia de îngheţată există şi produse aduse din import.

Divizia de îngheţată a grupului Unilever - gigant care are în portofoliu şi produse de curăţănie, îngrijire personală sau alte alimente şi băuturi - a fost afectată de pandemia de Covid-19, însă oficialii businessului se arată optimişti şi spun că pot recupera terenul pierdut până la finalul lui 2020.

„Toate businessurile cu componentă mare de out of home (consum în afara locuinţei - n.red.) au fost afectate major, piaţa a dispărut pentru o perioadă. Nu e doar vorba de îngheţată, ci şi de băuturi răcoritoare, bere. HoReCa e închisă cu totul. Fără oameni în parcuri şi afară în oraş e greu să vinzi îngheţată”, spune Ionuţ Ilie, executivul român care conduce businessul de îngheţată al grupului de pe cinci pieţe, respectiv România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Moldova.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO