ZF 24

​Jakub Bejnarowicz, CIMA: Liderii spun că nu există suficientă colaborare între ei şi angajaţi

​Jakub Bejnarowicz, CIMA: Liderii spun că nu există suficientă colaborare între ei şi angajaţi

Autor: Alina-Elena Vasiliu

29.03.2016, 14:43 265

Există patru principii esenţiale care ghidează activitatea contabililor de management, spune Jakub Bejnarowicz, head of Central and Eastern Europe CIMA (Chartered Institute of Management Accountants), unicul organism contabil internaţional axat pe pregătirea unor lideri de business cu calificare financiară, făcând referire la influenţă, relevanţă, încredere şi analiză.

„70% dintre liderii incluşi în cercetarea noastră au spus că nu există suficientă colaborare între ei şi angajaţi”, a spus Bejnarowicz în cadrul HR Trends 2016.

CIMA este o organizaţie globală cu 26 de birouri în toată lumea

Alte declaraţii făcute de Jakub Bejnarowicz:

Am făcut o cercetare care arată că organizaţiile au mari probleme cu birocraţia. Există o problemă şi cu încrederea dintre lideri şi angajaţi, dar şi în relaţiile dintre lideri. Durează mult până obţin informaţii din mediul extern.

Liderii ştiu cât de importantă este transparenţa în luarea deciziilor, înţeleg valoarea oamenilor. 

AFACERI DE LA ZERO