ZF 24

Kuziini a investit 1,5 mil. euro în extindere şi mizează pe tehnologie: Integrarea soluţiilor smart home redefineşte mobilierul

 Kuziini a investit 1,5 mil. euro în extindere şi...

Autor: Ioana Niţă

15.05.2025, 17:05 156

Kuziini, brand cunoscut pe piaţa de mobilier personalizat, îşi consolidează prezenţa în sectorul tehnologic prin integrarea extensivă a soluţiilor smart home în toate liniile sale de produs. Această direcţie strategică, parte a unei investiţii de 1.500.000 de euro, marchează o nouă etapă de dezvoltare pentru companie, ce vizează transformarea interacţiunii dintre utilizator şi spaţiul ambiental prin tehnologie inteligentă.

Investiţia a facilitat nu doar extinderea showroom-ului Kuziini Smart Hub cu peste 400 mp, ci şi integrarea a sute de dispozitive inteligente ce pot fi controlate printr-o singură aplicaţie. Această mişcare strategică permite Kuziini să ofere soluţii complete, de la iluminat adaptiv şi sisteme de control vocal şi de climatizare, până la perdele automatizate şi mobilier cu funcţii digitale integrate.

„Această evoluţie reflectă viziunea noastră de a redefini relaţia dintre om şi spaţiul său de locuit sau de lucru. Mobilierul nu mai este doar estetic sau funcţional – ci inteligent şi adaptabil. De aceea am investit într-un ecosistem complet, în care fiecare produs este pregătit să răspundă nevoilor unui stil de viaţă sofisticat, conectat şi sustenabil”, a precizat Mădălin Tomescu, fondatorul Kuziini.

Noul showroom Kuziini Smart Hub este conceput ca un spaţiu experimental unde clienţii, designerii, arhitecţii şi dezvoltatorii pot testa în timp real funcţionalităţile smart. De la scenarii de utilizare de la distanţă la electrocasnice inteligente, compania demonstrează cum tehnologia poate spori confortul şi eficienţa în utilizarea zilnică a locuinţei sau a spaţiului de lucru.

„Perdelele se mişcă în funcţie de poziţia soarelui. Iluminatul se ajustează în funcţie de prezenţă şi de starea de spirit. Totul poate fi controlat dintr-o singură aplicaţie — asta înseamnă confortul modern”, a adăugat Mădălin Tomescu.

Prin această integrare a soluţiilor smart home de ultimă generaţie, Kuziini nu doar că îşi reorganizează portofoliul, ci îşi propune să devină un jucător relevant în segmentul tech, oferind produse şi servicii care îmbină designul personalizat cu inovaţia tehnologică. Compania se adresează acum unei game extinse de clienţi, de la utilizatori individuali la proiecte ample de dezvoltare imobiliară şi spaţii comerciale sau HoReCa, consolidându-şi poziţia de brand de referinţă în mobilierul personalizat inteligent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri