ZF 24

L’Oreal intră în retail cu un magazin de lux sub brandul Kiehl’s în AFI Cotroceni

Brandul Kiehl’s a intrat în portofoliul L’Oreal în 2000 şi are astăzi câteva sute de magazine de sine stătătoare la nivel mondial

Brandul Kiehl’s a intrat în portofoliul L’Oreal în 2000 şi are astăzi câteva sute de magazine de sine stătătoare la nivel mondial

Autor: Cristina Rosca

04.04.2015, 09:00 1321
Producătorul francez de cosmetice L’Oreal, cu afaceri anuale de peste 22 mld. euro, intră pe piaţa locală de retail cu un magazin sub brandul Kiehl’s, un nume american de cosmetice premium. Magazinul va fi deschis în centrul comercial AFI Palace Cotroceni,  la parter, lângă retailerul de cosmetice Douglas.
 
Brandul Kiehl’s a intrat în portofoliul L’Oreal în 2000 şi are astăzi câteva sute de magazine de sine stătătoare la nivel mondial. Produsele sub brandul Kiehl’s sunt prezente şi în multibranduri.
 
Gigantul francez L’Oreal, cel mai mare producător de cosmetice de la nivel mondial, era prezent până acum pe piaţa locală cu activităţi de import şi distribuţie. Compania L'Oreal România este organizată pe patru divizii operaţionale, în funcţie de canalele de distribuţie: divizia de retail (cu branduri precum L’Oréal Paris, Garnier şi Maybelline) prezentă în magazinele generaliste şi specializate, divizia dermatocosmetice (Vichy şi La Roche-Posay), care vinde produse doar în far­ma­cii, divizia de pro­du­se profesionale (L'Oréal Professionnel, Matrix şi Kerastase), care livrează către saloane şi divizia de lux (Lancôme, Yves Saint Laurent, Bio­therm, Gior­gio Armani, Diesel şi Ca­charel). Pro­du­sele de lux sunt pre­zen­te în lanţuri precum Sephora, Douglas sau Marionnaud, dar şi în retailerii de lux independenţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO