ZF 24

Luptă dură între retailerii specializaţi şi cei „de masă“ pentru o felie din vânzările de jeanşi de 50 mil. euro anual

Vânzările de blugi sunt segmentul din retailul de fashion care nu a cunoscut criza

Vânzările de blugi sunt segmentul din retailul de fashion care nu a cunoscut criza

Autor: Maria Tufan

06.09.2015, 00:00 360
Expansiunea rapidă de pe plan local a giganţilor internaţionali Zara, H&M şi C&A care domină piaţa europeană a modei şi care „dictează” trendurile şi pe piaţa locală, se vede în toate segmentele de piaţă în care cei trei retaileri sunt prezenţi, de la îmbrăcăminte pentru copii şi adulţi până la jeanşi, costume de baie sau lenjerie.
 
Pe piaţa jeanşilor, estimată la 50 mil. euro anual, magazinele specializate, care aduc branduri puternice din afară precum Levi’s, Lee Cooper sau Colin’s sunt concurate din ce în ce mai puternic de „colţurile” amenajate în reţele mass-market precum H&M, C&A sau Takko.
 
„În primăvară, piaţa românească a înregistrat cele mai mari vânzări pentru blugii bărbăteşti din toate cele 16 pieţe în care se găseşte Takko”, au spus reprezentanţii reţelei cu afaceri de 124 mil. lei anul trecut, duble faţă de 2009. Intrat pe piaţa românească în 2007 şi extins acum în peste 60 de magazine în toată ţara, brandul nemţesc Takko Fashion se clasează, atât prin poziţionarea magazinelor în centrele comerciale, cât şi prin preţurile produselor, în segmentul de piaţă mass-market.  Preţul unei perechi de blugi de damă la Takko începe de la 46 de lei şi poate ajunge până la 180 de lei, în vreme ce modelele bărbăteşti variază între 100 de lei şi 160 de lei.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro