ZF 24

Magazinele de cosmetice Sephora au ajuns la un pas de 150 milioane de lei

Magazinele de cosmetice Sephora au ajuns la un pas de 150...

Autor: Cristina Rosca

16.08.2015, 14:12 836

Retailerul de cosmetice de lux Sephora, controlat de cel mai important jucător din industria de lux, grupul LVMH, a terminat anul trecut cu afaceri de 149,9 milioane de lei, în creştere cu 5,6% faţă de anul anterior şi cu aproape 60% mai mari decât în 2009, primul an de criză. Marja de profit aproape s-a dublat anul trecut faţă de 2013, ajungând de la 4,7% la 8%.

Potrivit site-ului propriu, Sephora deţine în România 25 de magazine, un număr relativ constant în ultimii ani. Retailerul a targetat principalele oraşe ale ţării, în frunte cu Bucureştiul, unde puterea de cumpărare este suficient de mare pentru a susţine un magazin de cosmetice de lux. Mai mult, compania a pariat în principal pe magazine amplasate în centre comerciale, unde avantajele sunt traficul garantat şi parcarea. În România, în continuare, peste 90% din shoppingul de haine, cosmetice şi încălţăminte se face la mall, spre deosebire de Europa de Vest, unde este dezvoltat shoppingul stradal.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24