ZF 24

Magazinul de mobilă de lux Roche Bobois: bonul mediu este de 12.000 de euro, iar maximul este undeva la 80.000 de euro

Alina Dascălu, proprietar al Roche Bobois România:

Sunt cerute piesele multifuncţionale scumpe, piesele de design specific. De exemplu, am vândut masa Astrolab, care este vârful de gamă pentru această categorie de produse, având un preţ de circa 8.000 de euro. Acest produs este deja în câteva sufragerii din România

Alina Dascălu, proprietar al Roche Bobois România: Sunt cerute piesele multifuncţionale scumpe, piesele de design specific. De exemplu, am vândut masa Astrolab, care este vârful de gamă pentru această categorie de produse, având un preţ de circa 8.000 de euro. Acest produs este deja în câteva sufragerii din România

Autor: Roxana Petrescu

17.04.2016, 17:22 9081
Francezii de la Roche Bobois, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa globală a mobilei de lux, un business de circa 400 de milioane de euro, au vândut anul trecut obiecte de mobilier şi de design interior de circa 0,45 de milioane de euro cu primul magazin pe care l-au deschis în România.
 
Unitatea este amplasată chiar în inima Bucureştiului, în apropierea hote­lului de cinci stele Radisson Blu, şi a fost deschisă în aprilie anul trecut, în urma unei investiţii de 0,65 de milioane de euro, sumă care a inclus şi stocul de mobilă.
 
„Pot spune că lucrurile au mers conform aşteptărilor noastre, aşa că la finalul anului trecut, după circa opt luni de funcţionare am ajuns la vânzări de circa 450.000 de euro“, spune Alina Dascălu, antreprenoarea care deţine franciza Roche Bobois pentru România.
 
Dacă la început clienţii magazinului erau mai ales din Bucureşti, din toamna anului trecut Alina Dascălu spune că magazinul a atras cumpărători din toată ţara, având clienţi chiar şi din Bulgaria, acolo unde brandul Roche Bobois nu este prezent.
 
„Pot spune că bonul mediu este undeva la 12.000 de euro, iar maximul este undeva la 80.000 de euro atunci când vorbim de amenajarea unei case întregi. De exemplu, am început să mobilăm anul trecut un castel. Am avut nişte clienţi care ne-au spus: Noi suntem tineri, dinamici, avem un castel şi vrem să-l aducem în mileniul trei“, a spus Alina Dascălu.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO