ZF 24

Magazinul „din colţ” câştigă clienţi în pandemia de COVID-19: românii se uită mai mult la produse locale, valoarea bonului mediu a crescut cu 50%

Magazinul „din colţ” câştigă clienţi în...

Autor: Florentina Niţu

24.04.2020, 16:40 705

Magazinele de cartier care au luat măsurile necesare de protecţie şi au rămas deschise în ultima lună înregistrează creşteri de peste 15% ale numărului de clienţi şi de 50% ale valorii medii a bonului de cumpărături, potrivit proprietarilor.

„Partea bună a lucrurilor este că acum românii s-au întors la produsele locale, sunt nevoiţi să cumpere de la magazinul de la colţ, unde noi vindem. Numărul de clienţi a scă­zut în perioada a­ceas­ta, dar valoarea co­şului de cum­părături a crescut. Iaşiul este un oraş un­i­ver­sitar şi odată cu plecarea studenţilor, se ex­plică scăderea numărului de clienţi. Dar acum ne cumpără chiar localnicii“, a spus Ius­tinian Cozma Rusu, cofondator al Aso­cia­ţiei magazinelor de proximitate La Băcănie.

La Băcănie adună, în prezent, peste 20 de producători de preparate româneşti şi 40 de chioşcuri – magazine alimentare de car­tier, inclusiv din zona rurală, sub un brand comun. Printre produsele comer­cializate se află fructe şi legume româneşti, produse api­cole de la Prisaca Domnească, pu­fuleţi de la Yamy, preparate tradiţionale din carne de porc Fabricuţa din Tomeşti, si­foa­ne de la Apă cu Duh, produse din gama Bu­nătăţi de Topoloveni, produse din gama Râureni, dar şi produse de curăţat de la Casa Lebăda. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO