România este singura piaţă unde Fashion Days deţine depozite, amplasate la ieşirea din Capitală. De la cele trei depozite sunt trimise comenzile în şapte pieţe, inclusiv în România. Fiecare angajat beneficiază de un device electronic cu care poate găsi în doar câteva secunde un produs între cele 500.000 depozitate.
Retailerul online de modă Fashion Days, care coordonează din România activitatea companiei pe şapte pieţe din Europa Centrală şi de Est, estimează pentru acest an încasări de 100 de milioane de euro, duble faţă de anul anterior.
Astfel, compania Fashion Days Shopping SRL înregistrată în România administrează veniturile cumulate obţinute de retailer atât în România, cât şi în Bulgaria, Slovenia, Slovacia, Cehia, Ungaria şi Polonia, potrivit Evei Vucheva, head of corporate development pentru Europa Centrală şi de Est în cadrul companiei.
Dintre toate pieţele România este cea mai importantă, ea fiind de altfel şi prima unde a intrat compania în 2010. Reprezentanţii retailerului nu oferă însă cifre privind ponderea pieţei locale în totalul businessului Fashion Day înfiinţat în Elveţia.