ZF 24

Magazinul online neakaisa.ro investeşte 70.000 euro pentru extinderea în offline: Showroom-ul va genera 10% din business anul viitor

Magazinul online neakaisa.ro investeşte 70.000 euro...

Autor: Ioana Niţă

15.05.2023, 20:46 657

Neakaisa.ro, magazin online specializat în comercializarea de obiecte sanitare pentru baie şi produse pentru amenajarea casei, a investit 70.000 euro pentru extinderea în mediul offline, urmând să deschidă vineri, 19 mai, primul showroom în Bucureşti. Începând din 2024, showroom-ul va genera 10% din businessul Neakaisa.ro, care în 2022 s-a situat la 5,7 milioane de euro şi care este prognozat să crească la 7,4 milioane de euro anul acesta.

„În 2022 ne-am mutat sediul pentru că am mărit echipa, aşa că am ales o locaţie unde să putem acomoda şi componenta de showroom. Deşi am semnat contractul de închiriere fix în ziua în care a izbucnit războiul din Ucraina, am considerat că ne aflăm la un nivel ridicat de maturitate a businessului, astfel încât trebuie să dezvoltăm şi componenta offline, aşa că am mers mai departe. Credem că în perioadele de incertitudine trebuie să ai curaj, să alegi cu atenţie proiectele în care să investeşti atât financiar, cât şi concentrare şi efort. Iar pentru noi showroom-ul a fost următorul pas natural, un proiect pe care ni l-am dorit foarte mult şi care a fost posibil datorită comunităţii create în jurul brandului, formată din arhitecţi şi producători”, a declarat Laura Sardescu, director general Neakaisa.ro.

Showroom-ul Neakaisa.ro are o suprafaţă totală de 250 metri pătraţi şi este dispus pe două etaje ale unei vile monument din zona Gării de Nord, pe Strada Atelierului nr 20. Locaţia reprezintă o componentă esenţială a strategiei de afaceri a Neakaisa.ro, ce îşi propune să funcţioneze într-un sistem omnichannel, pentru a fi mai aproape de nevoile şi preferinţele tuturor clienţilor şi a le îmbunătăţi experienţa de cumpărare.

Ideea unui spaţiu de expunere a apărut în mai 2022, definitivarea şi punerea sa în aplicare a început în luna noiembrie a aceluiaşi an, iar la finalul lunii februarie 2023 au început lucrările de amenajare. Printre partenerii care au contribuit la dezvoltarea acestui showroom se numără Ideal Standard, Grohe, Geberit şi FDesign.

Noul spaţiu este format din 11 camere amenajate de 11 designeri diferiţi, fiind conceput ca un loc pentru inspiraţie, cu mai multe tipuri de amenajări ale băii şi o varietate de produse, de la obiecte sanitare, pardoseli, tapet, riflaje până la obiecte de design. Mai mult, tot în cadrul showroom-ului se oferă consultanţă, discount-uri pe praguri valorice, iar clienţii pot beneficia de livrarea gratuită a comenzilor.

Pe parcursul anului 2022, Neakaisa.ro a vândut peste 50.000 de produse, iar pentru 2023, compania estimează până la 58.000 de produse vândute, o creştere de 17%, având în vedere extinderea gamei.

Potrivit reprezentanţilor Neakaisa.ro, anul acesta s-a remarcat şi o creştere a cererilor din partea arhitecţilor, ceea ce se traduce într-o preferinţă crescută pentru proiecte de renovare realizate sustenabil, atât pentru confort, cât şi pentru utilizarea îndelungată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO