• Leu / EUR4.9250
  • Leu / GBP5.7274
  • Leu / USD4.7278
ZF 24

Mărcile private au „cucerit“ zece dintre cele mai importante 21 de pieţe FMCG în frunte cu iaurtul, şamponul şi dulciurile

Mărcile private au „cucerit“ zece dintre cele mai importante 21 de pieţe FMCG în frunte cu iaurtul, şamponul şi dulciurile

Autor: Cristina Rosca

13.05.2015, 14:16 944
MÂrcile private, acele produse no-name dezvoltate de retaileri pentru a se bate cu mărcile consacrate, şi-au făcut loc pe podiumul vânzărilor în volum pe zece dintre cele 21 de pieţe FMCG analizate de ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
 
Astfel, pe segmentul iaurt, mărcile private au „cucerit“ prima poziţie, depăşind nume consacrate precum Nutriday, Casabună sau Zuzu ale producătorilor de pe primele poziţii din piaţă, respectiv Danone şi Albalact. O situaţie similară are loc şi pe piaţa şamponului, unde brandurile Head&Shoulders şi Wash&Go au coborât pe poziţiile doi şi respectiv trei.
 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9250
Diferență: -0,1197
Ieri: 4.9309
Azi: 4.7278
Diferență: -0,2363
Ieri: 4.7390
Azi: 5.7274
Diferență: -0,2421
Ieri: 5.7413
Azi: 5.0120
Diferență: -0,2706
Ieri: 5.0256