ZF 24

Marile retele de comert alimentar s-au extins cu 10% de la inceputul anului, ajungand la 354 de unitati

08.07.2008, 23:00 18

Hipermarketurile, care anul trecut au inregistrat o crestere a numarului de unitati pe piata locala de 72,5% fata de 2006, s-au extins in primul semestru cu 7,25% fata de finele lui 2007, prin deschiderea a cinci magazine, arata un studiu prezentat de Carrefour la un seminar pe teme de retail. Cea mai accelerata expansiune a fost inregistrata insa in acest an de magazinele discounter, retelele de profil avand in total 19 inaugurari in primul semestru, reprezentand o rata de crestere de 14,3% fata de finele lui 2007. Anul trecut, discounterele s-au extins cu 46% fata de 2006, ca numar de unitati, ajungand la 133 de magazine.
Magazinele de format modern au avut anul trecut o cota de 39% in comertul romanesc, potrivit Andreei Mihai, directorului de marketing al Carrefour Romania, care citeaza datele firmei de cercetare de piata GfK.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine unde se situeaza la nivel local ponderea hipermaketurilor, comparativ cu tarile din regiune.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO