ZF 24

Mihaela Păun, Bitdefender: Din 2017 vor fi mai mulţi bani de marketing cheltuiţi pe mobile decât pe desktop şi laptop

Mihaela Păun, Bitdefender: Din 2017 vor fi mai mulţi...

Autor: Roxana Rosu

26.10.2015, 12:54 530

Zona de mobile nu este incă integrată intr-o strategie de marketing digital completă pentru că ne lipsesc tehnologiile să urmărim utilizatorul pe mobil, dar tendinţele arată că in 2017 vor fi mai mulţi bani cheltuiţi pe mobile decât pe desktop şi laptop, a spus Mihaela Păun, Global Online Business Director Bitdefender, la ZF Digital 15. 

Bitdefender are 500 mil  de utilizatori şi o echipă de 100 oameni , în Romania, SUA, Germania, Brazilia.

Alte declaratii: 

Avem una din cele mai bune echipe de digital din România. Dar lupta noastră este afară, nu neapărat în România, care are o cotă destul de mică în businessul nostru.Bugetul de marketing pe digital a crescut cu 60% anul acesta, la 16 mil dolari.

România este o piaţă specifică. Oamenii găndesc actiunile pe termen scurt, gandesc programe, nu campanii integrate, nu poriecite pe termen lung. Nu se gândeşte o strategie pe audienţă sau profilul audientei. Social media nu e pus intr-o campanie integrată. Trebuie să te duci pe audienta care te interesează si oamenii sa fie engaged cu tine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO