„Ofertele pe care le-am pus la dispoziţia clienţilor sunt oferte care trebuie să îi ajute să treacă peste momentul actual şi să cheltuiască resursele financiare limitate în acest moment în direcţia nevoilor pe care le au cel mai stringent în acest moment.“
Criza prin care trece România pe fondul pandemiei de COVID-19 ar trebui să reprezinte un semnal de trezire pentru sectorul public şi mediul privat în direcţia digitalizării, care poate genera şi o eficienţă mai mare a operaţiunilor.
„Pe zona digitalizării, e o întrebare şi cred că mulţi ne-am trezit deodată într-o situaţie în care acele servicii despre care tot am vorbit în ultimii ani şi la care am sperat că ajungem mai accelerat se dovedesc acum absolut necesare dată fiind situaţia în care ne aflăm. Cred că este un semnal de trezire. Nu putem continua să ne bazăm pe hârtii, pe vizite la instituţii, nu ne putem baza pe o ineficienţă atât de mare“, a declarat Mihnea Rădulescu, director business al Vodafone România, în cadrul ediţiei din 2020 a evenimentului ZF Mobilio, organizat în acest an în regim de videoconferinţă.