ZF 24

Nestlé România a avut o creştere de 11% a afacerilor în primele nouă luni. Compania va deschide un magazin Nespresso în AFI Controceni

Nestlé România a avut o creştere de 11% a afacerilor...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.10.2017, 13:00 545

Nestlé România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor şi a cafelei, a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri cu 11% faţă de perioada similară a anului trecut. Cel mai mare procent în cifra de afaceri a Nestlé România este adus de cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul-dejun şi produse culinare, conform informaţiilor furnizate de companie.

„Ne propunem să menţinem tendinţa de creştere, atât până la sfârşitul anului, cât şi pentru anul 2018”, a declarat Leszek Wacirz, CEO Nestlé România.

Încă de la începutul anului, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, a lansat şi relansat în România peste 20 de produse, având un portofoliu ce este reprezentat de hrană pentru copii (Nestlé Nutrition), cereale şi batoane de cereale (Fitness, Cini Minis, Chocapic, Cheerios etc.), produse culinare (Maggi), băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, KitKat, Lion, Smarties, After Eight) şi hrană pentru animale (Purina). De exemplu,capsulele de cafea Nescafé Dolce Gusto au avut o creştere de peste 20% în volum şi valoare faţă de anul trecut.

În ceea ce priveşte planurile de dezvoltare, Nespresso, divizia de lux a grupului Nestlé România, va deschide un al treilea punct de vânzare până la finalul  lunii octombrie, în Bucureşti, în incinta Afi Cotroceni. Pe lângă linia de espressoare şi gama de cafea pentru acasă, divizia Nespresso operează în România şi linia Nespresso Business Solutions, oferind soluţii de cafea pentru companiile cu sedii de birouri şi pentru jucătorii din industria HoReCa de lux.

În anul 2016, Nestlé România a avut cea mai mare creştere a cifrei de afaceri din anul 2008, cu ritmul de creştere cel mai rapid din regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord). Creşterea este de 13% faţă de 2015, până la aproape 750 de milioane de lei. Nestlé a ajuns în 2016 la o cifră de afaceri de  770 milioane de lei (aproximativ 170 milioane de euro). 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO