ZF 24

Netflix face următorul pas: lansează primele jocuri pe Android. Compania promite dezvoltarea unei biblioteci complexe de gaming pentru abonaţi

Netflix face următorul pas: lansează primele jocuri pe...

Autor: Andrei Şerbănescu

06.11.2021, 09:29 938

Netflix lansează primele sale jocuri la nivel mondial, încercând să pătrundă pe piaţa gamingului, relatează BBC News.

Începând de marţi, compania va actualiza aplicaţia Netflix, iar jocurile vor putea fi disponibile pentru descărcare.

Pentru început, cinci jocuri mobile sunt incluse pentru abonaţi.

Compania promite şi alte jocuri disponibile pe viitor – fără reclame şi microtranzacţii.

Dintre cele cinci jocuri lansate cu serviciul de gaming, două sunt legate de populara serie Stranger Things.

„Deşi acesta este doar începutul unei lungi călătorii, suntem încântaţi să oferim o experienţă de gaming diferită faţă de opţiunile disponibile pe piaţă – jocuri mobile fără reclame, fără plăţi în aplicaţie, incluse în abonamentul dvs. Netflix”, a declarat compania, potrivit sursei citate.

În timp ce primele jocuri au o grafică relativ simplă şi un gameplay uşor, Netflix intenţionează să creeze jocuri „pentru fiecare tip de player”.

„Fie că îţi doreşti un joc obişnuit pe care să îl poţi începe de la zero, sau o experienţă captivantă şi complexă, vrem să începem să construim o bibliotecă de jocuri care să ofere ceva pentru toată lumea”, a declarat dezvoltatorul de jocuri video Mike Verdu.

Momentan, jocurile au fost lansate doar pentru Android. Netflix a declarat că acestea vor fi disponibile pe iOS „în următoarele luni”.

Apple a rezistat anterior încercărilor altor companii de a crea „magazine în magazine” – în special în jurul jocurilor.

Când Microsoft şi-a lansat serviciul de streaming Game Pass în 2020, Apple a blocat apariţia aplicaţiei în iPhone App Store, argumentând că aproximativ 100 de jocuri incluse pe platformă ar trebui să fie listate în magazinul său individual. În cele din urmă, Microsoft a recurs la streaming prin browserul Apple Safari.

În pofida acestei situaţii, Microsoft a devenit până în prezent figura dominantă pe piaţa abonamentelor pentru jocuri. Compania are zeci de milioane de abonaţi care plătesc între 8 şi 11 lire pe lună, în funcţie de caracteristicile de care au nevoie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO