ZF 24

Cu un număr record de clienţi în 2019, Digi Communications ajunge la afaceri de 1,2 mld. euro, un profit operaţional de 446 mil. euro şi un profit net de 42 mil. euro: "2019 a fost un an remarcabil pentru compania noastră"

Serghei Bulgac, CEO: 2019 a fost un an remarcabil pentru compania noastră, atât sub raportul creşterii veniturilor şi a EBITDA, cât şi din perspectiva evoluţiei tehnologice.

Serghei Bulgac, CEO: 2019 a fost un an remarcabil pentru compania noastră, atât sub raportul creşterii veniturilor şi a EBITDA, cât şi din perspectiva evoluţiei tehnologice.

Autor: Liviu Popescu

24.02.2020, 17:20 394

„Vânzările au ajuns la un nivel impresionant de 1,2 mld. euro în 2019, întrucât operatorul a reuşit să îşi mărească numărul de clienţi cu 1,2 milioane în mare parte provenind din România şi Spania“ ♦ În T4/2019 Digi a trecut pe profit de 17 mil. euro faţă de pierderea de 2,9 mil. euro în T4/2018 ♦ EBITDA de 446 mil. euro în 2019, plus 38%.

Digi Communications (DIGI), operator de telecomunicaţii listat la Bursa de la Bucureşti şi ale cărei acţiuni sunt incluse în structura indicelui principal BET, încheie anul 2019 cu venituri de circa 1,2 mld.euro (5,6 mld. lei), plus 14% faţă de anul precedent, în timp ce profitul net urcă cu 132%, la aproximativ 42 mil. euro (197 mil. lei), arată datele publicate vineri la bursă.

Astfel pe fondul majorării numărului de unităţi generatoare de venituri (RGU), adică contul unui client asociat unui serviciu pentru o anumită perioadă de timp, cu aproximativ 1,2 milioane, în mare parte provenind din Spania şi din România, Digi Communications a reuşit să-şi îmbunătăţească profitabilitatea substanţial pe parcursul anului 2019. Numărul total al RGU s-a majorat cu 8% la 16,1 milioane unităţi şi a ajuns la un maxim istoric.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO