Semnarea contractului pentru construcţia lotului al doilea al autostrăzii Timişoara-Lugoj a fost din nou amânată, după ce unul dintre consorţiile care au participat la licitaţie au depus o nouă contestaţie la Curtea de Apel Bucureşti.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a desemnat în urmă cu câteva luni firmele italieneşti Tirrena Scavi şi Societa Italiana per Condotte D’Acqua drept constructori ai lotului al doilea al autostrăzii Timişoara-Lugoj, cu o lungime de 25,6 kilometri.
Firmele au venit la licitaţie cu o ofertă de circa 96 de milioane de euro, ceea ce înseamnă că un kilometru construit ar fi costat circa 3,8 milioane de euro, potrivit calculelor ZF. Rezultatul licitaţiei a fost contestat însă de un consorţiu condus de firma românească Selina, controlată de Beniamin Rus. Acelaşi consorţiu a depus zilele trecute o nouă contestaţie la Curtea de Apel Bucureşti, astfel că semnarea contractului va fi din nou întârziată.
Contractul de construcţie a celui de-al doilea lot al autostrăzii Timişoara-Lugoj a fost scos la licitaţie în august anul trecut, însă procedura de atribuire a fost tergiversată iniţial de o perioadă îndelungată de evaluare a ofertelor, urmată de contestaţii.
Pe de altă parte, primul lot al autostrăzii Timişoara-Lugoj, cu o lungime de 9,5 kilometri, a fost deschis circulaţiei în urmă cu un an.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels