ZF 24

Ofelia Iancu – leasing director, Veranda Mall: 2024 nu este un an simplu, puterea de cumpărare are provocările ei şi trebuie să te adaptezi permanent, să oferi experienţe integrate

ZF MALLURI&CENTRE COMERCIALE'24

Ofelia Iancu – leasing director, Veranda Mall: 2024 nu...

Autor: Roxana Rosu

01.10.2024, 12:27 63

Veranda Mall a înregistrat în prima parte a anului un trend pozitiv pe trafic, cu o creştere de două cifre faţă de 2023 şi 2019, chiar dacă 2024 nu este un an simplu pentru retail, puterea de cumpărare având o serie de provocări, a declarat Ofelia Iancu – leasing director, Veranda Mall în cadrul conferintei  ZF MALLURI&CENTRE COMERCIALE'24.

Puterea de cumpărare are provocările ei şi trebuie să te adaptezi permanent la ce îi interesează pe clienţi. Să ai experienţe integrate. Am continuat evenimente mai vechi, cum este Academia de Stil, dar am lansat şi noi evenimente, Retro Vals. Pregătim surprize pentru împlinirea a 8 ani de Veranda Mall”.

Veranda Mall mizează pe creşterea traficului în următorii ani, odată cu dezvoltarea proiectului rezidential din apropiere, SkyLight Residence.

”Cartierul va creşte semnificativ. Mereu am mers pe ideea de regenerare urbană a cartierului”.

Veranda Mall a fost dezvoltat pe platforma Prodplast, fabrică care a fost relocată la Buftea.

Ce a mai declarat Ofelia Iancu :

Ne gândim să extindem în următorii ani proiectul până aproape de strada Ziduri Moşi, care este chiar în faţa mallului, dar o extindere soft, vrem să rămânem pe ideea de diversitate pentru client. Nu o să fie un strip mall, ci probabil diferite concepte, ca oamenii să ştie că acolo găsesc cea mai bună pizzerie, cea mai bună gelaterie sau cafenea. Clientul nostru obişnuit este familia cu copii şi am dezvoltat deja multe spaţii pentru ei. Nu ne concentrăm pe ideea de fashion mall, ci pe experienţe pentru familii.

Dorim să fim percepuţi ca o locomotivă pentru zonă. Nu suntem atenţi doar la tenant mix, ci şi la componenta educaţională, suntem atenţi şi la componenta ESG. Am finalizat proiectul de panouri fotovoltaice, de 1 mil. euro, care aduce economii importante. Am obţinut certificarea BREEAM.

Discuţiile cu autorităţile nu au fost niciodată simple şi nici nu vor fi. Nici pentru dezvoltatorii care au contribuit la îmbunătăţirea zonei. Am creat treceri de pietoni, am donat nişte terenuri, am amenajat altă ieşire din centru. Am văzut că proiectul rezidenţial de lângă Veranda include şi o zonă de infrastructură importantă, ceea ce este foarte bine, pentru a nu se aglomera mai mult str. Ziduri Moşi.

Am deschis Sinsay în acest an. Probabil vor mai urma şi alte branduri din grupul lor, suntem în discuţii.   2024 a fost un pic atipic. Am primit multe cereri de extindere a conceptelor, de la parteneri vechi, cum a fost English Home, care s-a relocat pe o suprafaţă dublă, Banca Transilvania, care şi-a diversificat portofoliul după preluarea OTP şi va avea o suprafaţă triplă faţă de cea anterioară, Zapatos, care a deschis primul magazin offline la noi şi creşterea CA a crescut de câteva ori faţă de ce aveau iniţial.

Avem în vedere aducerea unor branduri internaţionale, inclusiv nume noi, mai ales de food. Suntem în discuţii şi vom anunţa anul viitor.

Vom adapta permanent tenant mixul în următorii ani, odată cu ocuparea proiectului rezidenţial din vecinătate. Rămâne de văzut unde vom acomoda schimbările, gradul de ocupare fiind de aproape 100%. Nu avem unde să ne extindem prea mult.

Avem în lucru un chat bot care va fi pe Facebook şi pe site.

Avem un Carrefour de 10.000 mp şi momentan nu va fi modificat.