OmniaGusti, unul din cei mai mari furnizori din România pe piaţa de materii prime pentru cofetării, intră puternic pe segmentul HoReCa şi estimează o creştere de peste 40% a cifrei de afaceri în 2024.
Anul trecut, compania a raportat afaceri de 134 milioane lei şi un profit net de 4,95 milioane lei, potrivit datelor Ministerului de Finante.
OmniaGusti are în portofoliu peste 3500 de produse pentru cofetării şi HoReCa, incluzând pizza şi semipreparate, având pe lista de clienti lanţuri hoteliere internaţionale, lanţuri de pizzeria şi restaurante. În prezent, firma livrează materii prime către peste 2000 de clienţi din domeniul HoReCa.
În portofoliul firmei se află, printre altele, frişcă naturală, smântână naturală şi diverse tipuri de unt, ciocolată, decoraţiuni de ciocolată, pastă de zahăr şi coloranţi. Totodată, vinde şi ambalaje din lemn pentru cozonaci sau checuri, de exemplu.
"Serviciile complete sunt soluţia viitorului. Din respect şi grijă pentru partenerii noştri, o echipa profesionista construieşte un portofoliu de produse de cea mai bună calitate pentru fiecare client şi totodată se îngrijeşte sa aducă aceste soluţii aproape de client la cele mai competitive preţuri.", a declarat Marian Anghel, proprietar OmniaGusti.
Compania este reprezentantul în România a numeroase branduri internaţionale, precum Debic Professional, Veliche Gourmet, Andros Chef, Bongiovanni, Ristoris, Masdeu, etc.
Marian Anghel a cumpărat în 2018 Omnia Gusti, o firmă care distribuia ingrediente din Bragadiru, lângă Bucureşti, cu trei angajaţi. În prezent, firma a ajuns la 180 de angajati.