Clientul ţintă al companiei are între 20 şi 30 de ani, studii superioare şi venituri medii şi mari.
Ruslan Cojocaru, un antreprenor din Republica Moldova, a adus pe piaţa locală conceptul de cafenele Tucano Coffee după ce iniţial l-a dezvoltat în Chişinău şi speră ca în cinci ani să ajungă la 15-20 de unităţi în marile oraşe din România.
„În anul 2000, chiar după ce am absolvit studiile universitare, am început o afacere în retail în Chişinău. Aveam 1.000 de dolari, multă energie şi optimism“, spune antreprenorul. Uitându-se în urmă afirmă că printre avantajele sale în business se numără echipa bună, conjunctura pieţei şi lipsa de reacţie a concurenţei. Astfel, în şase ani a ajuns la 50 de magazine de telefonie mobilă. Atunci, în 2006, a decis să iasă din acest business printr-o vânzare şi să îşi încerce norocul într-un alt sector, cel al restaurantelor. A început cu dezvoltarea francizei Pizza Celentano - un concept din Ucraina- în Republica Moldova.