ZF 24

Pariul unui antreprenor moldovean pe piaţa de cafenele. „În cinci ani ajungem la 20 de unităţi“

Clientul ţintă al companiei are între 20 şi 30 de ani, studii superioare şi venituri medii şi mari.

Clientul ţintă al companiei are între 20 şi 30 de ani, studii superioare şi venituri medii şi mari.

Autor: Cristina Rosca

20.09.2015, 17:22 1756
Ruslan Cojocaru, un antreprenor din Republica Moldova, a adus pe piaţa locală conceptul de cafenele Tucano Coffee după ce iniţial l-a dezvoltat în Chişinău şi speră ca în cinci ani să ajungă la 15-20 de unităţi în marile oraşe din România.
 
„În anul 2000, chiar după ce am absolvit studiile universitare, am început o afacere în retail în Chişinău. Aveam 1.000 de dolari, multă energie şi optimism“, spune antreprenorul. Uitându-se în urmă afirmă că printre avantajele sale în business se numără echipa bună, conjunctura pieţei şi lipsa de reacţie a concurenţei. Astfel, în şase ani a ajuns la 50 de magazine de telefonie mobilă. Atunci, în 2006, a decis să iasă din acest business printr-o vânzare şi să îşi încerce norocul într-un alt sector, cel al restaurantelor. A în­ceput cu dezvoltarea francizei Pizza Celen­tano - un concept din Ucraina- în Republica Moldova.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO