ZF 24

Peeraj, cel mai mare grup de francize de modă. „Suntem într-o bulă dată de starea de urgenţă, dar de îndată ce vom ieşi, mallurile vor cere chirii, statul va colecta taxele, furnizorii vor vrea bani, iar clienţii discounturi. Nu va fi sustenabil“

Compania are 40 de magazine offline sub mai multe branduri, precum Swarovski, Emporio Armani, Boggi, Geox, Miniso şi Skechers şi circa 550 de salariaţi în 2018, ultimul an pentru care există date.

Compania are 40 de magazine offline sub mai multe branduri, precum Swarovski, Emporio Armani, Boggi, Geox, Miniso şi Skechers şi circa 550 de salariaţi în 2018, ultimul an pentru care există date.

Autor: Cristina Roşca

20.04.2020, 14:00 1022

Peeraj este cel mai important grup de francize de modă din România şi are 40 de magazine sub mărci precum Swarovski, Emporio Armani, Boggi, Geox, Miniso şi Skechers. Compania are operaţiuni şi în Polonia, unde dezvoltă brandul Skechers, şi în Turcia, unde are franciza Lego.

Grupul de modă Peeraj a aplicat pentru eliberarea unui certificat pentru situaţii de urgenţă de tip 1 menit să ateste fie întreruperea to­ta­lă, fie parţială a activităţii. Oficialii com­pa­niei spun că acum businessul este închis tem­po­rar, având vânzări zero, dat fiind că Peeraj are magazine offline, în total circa 40 sub mai multe branduri.

„La momentul acesta businessul nostru e ze­ro. Dat fiind că businessul nostru de retail are loc la malluri, iar acestea sunt închise, nu avem niciun venit. Ne bugetasem o cifră de afa­ceri de 30 de milioane de euro în acest an, dar nu putem face nicio estimare acum des­pre cum vom încheia 2020“, spun oficialii com­paniei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO