ZF 24

PepsiCo are un nou director general în România şi în regiune

PepsiCo are un nou director general în România şi în...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.02.2016, 16:01 2088

PepsiCo, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa băuturilor răcoritoare şi a snackurilor, l-a numit pe Christophe Guille în funcţia de general manager PepsiCo în regiunile Europa Centrală şi Greater Balkans, reunite într-o singură unitate de business. El l-a înlocuit pe Levent Yuksel, care a venit în România în anul 2011 pentru a conduce operaţiunile locale şi regionale.

Anterior acestei numiri, Guille a fost PepsiCo General Manager Vice President în regiunea Central Europe. 

Guille şi-a început cariera în PepsiCo în anul 1998, când s-a alăturat companiei venind de la Quaker Oats. În perioada 1998-2008 el lucrat în Ungaria, unde a deţinut şi funcţia de general manager al Pepsi Americas. El şi-a început cariera în anul 1985 în cadrul Coca-Cola, iar printre companiile la care a lucrat a fost şi Unilever.

Printre poziţiile pe care le-a deţinut s-au numărat: General Manager PepsiAmericas, General Manager PepsiCo Central Europe şi General Manager al operaţiunilor de băuturi ale PepsiCo Rusia.

Christophe preia poziţia de General Manager Central Europe and Greater Balkans, PepsiCo, cu efect imediat. Din noua poziţie, el va conduce operaţiunile PepsiCo de pe pieţele din Europa Centrală şi Greater Balkans, în care  se regăsesc branduri de top precum Pepsi, Lipton Ice Tea sau Lay’s.

Levent Yuksel, predecesorul lui Christophe Guille, îşi continuă cariera de 20 de ani în cadrul PepsiCo în calitate de General Manager, PepsiCo Turcia. Levent a fost numit în poziţia de General Manager Greater Balkans & South East Europe Franchise în 2014, ca urmare a integrării operaţiunilor PepsiCo din regiunile Balcanii de Est, Balcanii de Vest, Grecia, Cipru, Israel şi a francizelor din Europa de Sud-Est, pe care le-a condus timp de 5 ani.

Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul local al PepsiCo, este al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, având o cifră de afaceri de 611 mil. lei în anul 2014. Star Food EM, divizia de snacksuri de pe plan local a PepsiCo, a terminat anul 2014 cu 408 milioane de lei. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO