Alina Imbrea, un manager care lucrează din 2009 în cadrul PepsiCo, a fost promovată în funcţia de marketing director al diviziei de snacksuri în cadrul PepsiCo Greater Balkans, regiune care cuprinde 14 ţări, cu circa 75 de milioane de consumatori, printre care se află şi România.
Anterior, ea a ocupat funcţia de senior marketing manager snacks în cadrul PepsiCo East Balkans. Această numire vine în contextul implementării noului model operaţional PepsiCo în Europa de Est.
Alina Imbrea, 38 de ani, va raporta funcţional managerului general al diviziei de snacks pentru zona Europa de Est şi operaţional managerului general al regiunii Greater Balkans, Levent Yuksel. Pe piaţa locală, PepsiCo este prezent prin divizia de băuturi cu îmbuteliatorul Quadrant Amroq Beverages (QAB) şi prin divizia de snacksuri cu compania Star Foods EM. În total, PepsiCo deţine trei fabrici pe piaţa românească.
Alina va conduce activităţile de marketing ale diviziei de snacks pentru Balcanii de Est (România, Bulgaria, Moldova), Balcanii de Vest (Serbia, Bosnia-Herţegovina, Croaţia, Slovenia, Albania, Fosta Republică Iugoslavă a Macedoniei, Kosovo, Muntenegru), Grecia şi Cipru şi va supraveghea funcţional activitatea de marketing a diviziei de Snacks în Israel.
Alina Imbrea s-a alăturat companiei PepsiCo în 2009, preluând poziţia de marketing manager snacks East Balkans. Cu o experienţă de peste 15 ani în marketing, Alina a coordonat dezvoltarea şi implementarea strategiilor de marketing pentru produsele snacks din portofoliul PepsiCo, care include brandurile Lay’s, Star, Krax, Doritos şi Ruffles. Înainte de PepsiCo, Alina şi-a construit o experienţă în marketing în industria bunurilor de larg consum, ocupând poziţii precum trade marketing manager, brand marketing manager, senior brand manager şi brand manager.