ZF 24

Piata ambalajelor, impulsionata de dorinta romanilor de a cumpara produse care arata bine

30.11.2007, 18:46 28

Productia de ambalaje din Romania este redusa comparativ cu media din Uniunea Europeana, dar va fi impulsionata de cresterea veniturilor populatiei, care a modificat si pretentiile romanilor, mai atenti acum la felul in care arata produsele, scrie Mediafax.

Consumul anual de ambalaje este inca redus, de 0,8 metri patrati pe cap de locuitor in cazul etichetelor autoadezive (cum sunt cele de pe sticlele de vin sau de sampon), cu mult sub nivelul din state precum Ungaria, Polonia si Cehia, unde media este de cinci metri patrati.

Diferenta fata de media europeana, de 20 de metri patrati, este mult mai mare, arata Octav Preoteasa, directorul general al O.P. Consulating, firma care importa utilaje si echipamente pentru productia de ambalaje.

Piata va cunoaste ritmuri rapide de extindere, pe masura ce firmele din Romania isi dezvolta capacitatile de productie, iar necesarul de ambalaje creste

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO