ZF 24

Piaţa auto. SUV-urile mici au scăzut mai puţin decât piaţa europeană în T1 2020, dar Duster şi EcoSport au un declin şi mai accentuat. În total, în T1 piaţa europeană a scăzut cu 26%, în timp ce SUV-urile mici au scăzut cu 15% în acelaşi interval

Piaţa auto. SUV-urile mici au scăzut mai puţin decât piaţa europeană în T1 2020, dar Duster şi EcoSport au un declin şi mai accentuat. În total, în T1 piaţa europeană a scăzut cu 26%, în timp ce SUV-urile mici au scăzut cu 15% în acelaşi interval

Autor: Bogdan Alecu

26.05.2020, 18:50 1770

Dacia Duster şi Ford EcoSport, do­uă dintre cele trei SUV-uri produse pe plan local, au înregistrat scăderi mai ac­centuate decât piaţa to­tală europeană dar şi faţă de segmentul SUV-urilor mici. Pe de altă parte, intrarea în producţie a noului Puma la Craiova a compensat declinul.

În total, în T1 piaţa europeană a scăzut cu 26%, în timp ce SUV-urile mici au scăzut cu 15% în acelaşi interval. În plus, potrivit datelor centralizate de left-lane.com segmentul SUV-urilor mici a ajuns al treilea cel mai mare la nivel european, cu puţin sub maşinile de clasă mică şi cele compacte şi peste crossoverele compacte. Dacă tendinţa se va menţine, SUV-urile mici ar putea deveni cel mai mare segment la nivelul pieţei europene în următorii ani, potrivit left-lane.com.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO