ZF 24

Piaţa de food truckuri, „trimisă la garaj“ de pandemia de COVID-19. De unde vin soluţiile? Doar 5-10% din 400 de food truckuri mai sunt active şi fac livrări la domiciliu. „Lăsăm zonele de birouri şi mergem cu rulota în cartierele rezidenţiale aglomerate.“

Prezenţa la un festival de amploare putea aduce încasări de până la 100.000 de lei pentru un business din zona de street food.

Prezenţa la un festival de amploare putea aduce încasări de până la 100.000 de lei pentru un business din zona de street food.

Autor: Alexandra Cepăreanu

03.05.2020, 00:04 908

Industria de food truckuri, tractată în principal de festivaluri şi evenimente muzicale ori culinare, este „trimisă în garaj“ de actuala criză provocată de pandemia de Covid-19, dar antreprenorii care şi-au făcut un nume pe piaţa rulotelor cu mâncare nu cedează şi caută soluţii de supravieţuire.

Odată cu impunerea stării de urgenţă şi a măsurilor de distanţare socială, doar 10% din cele aproape 400 de branduri din piaţa food truckuri mai sunt active în acest moment şi fac livrări la domiciliu, a spus pentru ZF Florin Itu, organizator al festivalului gastro­nomic The Carnival şi partener al Gourmet Entertainment – companie ce organizează festivalurile Bucharest Street Food Festival, Food Truck Festival, Gourmet Festival.

„Odată cu instalarea stării de urgenţă s-a oprit peste 90% din activitatea food truckurilor, deoarece acestea operau în principal în cadrul evenimentelor. Estimez un procent între 5% şi 10%, bazat pe ce am văzut în social media - branduri de food truck care au comunicat că vor continua pe delivery. Practic, activitatea de delivery este una de subzistenţă pentru food truckurile rămase active“, a spus Florin Itu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO