ZF 24

Pieţele alimentare trec în online: Producătorii locali de legume îşi cresc vânzările prin livrările la domiciliu. „Volumul de vânzări s-a triplat în această perioadă şi cu siguranţă această situaţie va rămâne valabilă doar pentru perioada de izolare.“

Angajaţii care se ocupă cu livrarea acestor produse sunt foarte atenţi în ceea ce priveşte tot procesul de livrare.

Angajaţii care se ocupă cu livrarea acestor produse sunt foarte atenţi în ceea ce priveşte tot procesul de livrare.

Autor: Miruna Diaconu

04.05.2020, 13:00 370

Micii antreprenori locali care cultivă fructe şi legume şi-au reo­rientat businessul în această perioadă către online, astfel produsele lor ajung direct la clienţi prin livrarea la do­mi­ciliu. Antreprenorii, pe lângă cul­ti­va­rea şi recoltarea legu­melor şi fruc­te­lor, oferă şi ser­viciul de livra­re astfel încât produsele să a­jun­gă proas­pe­te la consu­ma­t­ori.

„Livrarea se face ex­clu­siv de către noi deoarece do­rim să avem un control cât mai mare asupra calităţii pro­du­s­elor şi experienţei clien­tului. Exter­n­a­lizând acest ser­viciu de li­vrare ne-ar uşura foarte mult mun­ca, dar modul în care pro­du­sele sunt dep­o­zi­tate pe pa­r­cur­sul tra­se­ului, manipularea şi con­tac­tul pe care îl are li­vra­to­rul nos­tru cu clientul pot avea foarte mult de suferit“, spune Valentin Bă­trînu, antreprenor, Piaţa Fresh, o paltformă de e-com­merce prin intermediul căreia se vând fructe şi legume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO