Hedepy, platforma de psihoterapie online de origine cehă, prezentă şi pe plan local din 2021, a raportat peste 36.000 de sesiuni de terapie desfăşurate în România în 2024, din totalul de 190.000 de sesiuni realizate la nivel de grup. Compania şi-a dublat numărul de clienţi anul trecut, atât la nivel local, cât şi global, ajungând să deservească peste 64.000 de clienţi în toate cele nouă pieţe europene în care activează. Reprezentanţii Hedepy nu au oferit însă detalii despre numărul exact de clienţi pe care şi are în România.
"România este una dintre pieţele care a demonstrat un interes crescut pentru terapie, contribuind semnificativ la succesul Hedepy. Creşterea constantă a businessului subliniază nevoia tot mai mare de acces la servicii de sănătate mintală de calitate. În 2024, ne-am concentrat pe a aduce terapia mai aproape de oameni prin rebranding, dar şi prin planuri ce includ dezvoltarea aplicaţiei mobile şi soluţii personalizate pentru companii. Am intrat în noul an cu o campanie de OOH prin care 'traducem' terapia pe limba tuturor şi urmează noi iniţiative care vor sprijini utilizatorii în demararea şi continuarea călătoriei lor terapeutice", a declarat Oana Romanescu, marketing manager Hedepy România.
Pe plan local, Hedepy colaborează în prezent cu peste 70 de psihoterapeuţi, reprezentând aproape 10% din cei peste 800 de terapeuţi activi la nivel de grup. Sesiunile de terapie individuală durează în medie 50 de minute, în timp ce şedinţele de terapie de cuplu se întind pe durata a 90 de minute.
La nivel global, aproximativ 60% dintre clienţii platformei sunt femei şi 40% bărbaţi, reflectând o schimbare pozitivă în tendinţele de acces la terapie. Majoritatea utilizatorilor au vârsta cuprinsă între 30-45 de ani şi provin din mediul urban.
În 2024, compania a lansat şi o aplicaţie mobilă care facilitează programarea şi participarea la şedinţele de terapie, aproximativ una din cinci sesiuni fiind acum realizate prin intermediul acesteia.
Hedepy, lansată iniţial în Cehia în 2020, s-a extins rapid în opt pieţe europene, inclusiv Polonia, România, Ucraina, Grecia şi Ungaria. Platforma a înregistrat anul trecut creşteri şi pe pieţele din Cehia, Slovacia, Polonia şi Ungaria. La sfârşitul anului 2023, compania a atras cea mai mare investiţie de până acum, în valoare de 3,9 milioane de euro, atât de la investitori existenţi, cât şi de la unii noi.
Pe lângă sesiunile de terapie online, platforma oferă o zonă de self-help şi servicii de terapie pentru companii, depăşind deja 100 de parteneri corporate în anumite ţări. Serviciile sunt disponibile în 10 limbi şi includ teste orientative şi conţinut educativ interactiv pentru utilizatori.