ZF 24

Povestea medicului chirurg care a adus brandul de încălţăminte Ecco şi a construit o reţea de 16 magazine

Victor Tighinean, managing director al Ecco Shoes România

Compania controlează întregul proces de fabricaţie, de la selectarea materiei prime şi până la livrarea către consumatorul final. Astfel, Ecco are trei tăbăcării proprii unde produce piele atât pentru consumul propriu, cât şi pentru alte branduri precum Louis Vuitton.

Victor Tighinean, managing director al Ecco Shoes România Compania controlează întregul proces de fabricaţie, de la selectarea materiei prime şi până la livrarea către consumatorul final. Astfel, Ecco are trei tăbăcării proprii unde produce piele atât pentru consumul propriu, cât şi pentru alte branduri precum Louis Vuitton.

Autor: Cristina Roşca

30.10.2013, 00:08 1272

Victor Tighinean (45 de ani), de profesie medic chirurg, a intrat în business încă din perioada rezidenţiatului, când s-a specializat pe un domeniu tangenţial, încălţămintea sanitară. Ulterior, a devenit distribuitorul brandului danez Ecco, care a ajuns astăzi la o reţea de 16 magazine şi vânzări estimate pentru acest an la 24 de milioane de lei.

După şapte ani de prezenţă în sistem de fran­ciză, începând cu anul 2011 firma-ma­mă a decis să intre direct pe piaţă şi să preia lanţul de magazine, iar Victor Tighinean a rămas la conducerea businessului Ecco în România pentru care are planuri de expansiune. El coordonează businessul de încălţăminte din Cluj-Napoca.

 „Am început businessul împreună cu familia încă din perioada când eram medic rezident. Găsisem o nişă pe piaţă, respectiv încălţămintea sanitară. Apoi, businessul

s-a extins cu alte mărci, am deschis primele magazine de pantofi, unde vindeam numai încălţăminte confortabilă, din piele“, îşi aminteşte Victor Tighinean.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO