ZF 24

Producătorul de lactate Artesana: am avut o creştere de 40% a cererii la jumătatea lunii martie, imediat după decretarea stării de urgenţă. Apoi comenzile s-au stabilizat oarecum, dar un lucru bun este că românii au început să aleagă produse româneşti

Producătorul de lactate Artesana: am avut o creştere de 40% a cererii la jumătatea lunii martie, imediat după decretarea stării de urgenţă. Apoi comenzile s-au stabilizat oarecum, dar un lucru bun este că românii au început să aleagă produse româneşti

Daniel si Alina Donici, fondatorii Artesana

Autor: Mădălina Panaete

08.04.2020, 10:49 67
Daniel Donici, managing partner al producătorului de lactate Artesana din Tecuci (jud. Galaţi), spune că în săptămâna 16-22 martie a vândut din toată gama de produse Artesana: lapte, acidofile şi smântână, chiar şi creme de brânză şi brânzeturi maturate. „Probabil, imediat după instaurarea stării de urgenţă, românii au început să-şi facă provizii şi pe alimente proaspete, dacă în săptămânile de precedente au cumpărat produse cu termen mai mare de valabilitate, cum ar fi făina şi conservele”, a spus managerul pentru ZF. Antreprenorul care alături de familia sa a dezvoltat o companie cu afaceri de 3 milioane de euro în 2019. Producătorul de lactate Artesana a fost pus pe picioare de soţii Donici în urmă cu aproape opt ani. Ideea businessului a pornit după ce au vizitat o fabrică de lactate în Spania şi au gustat produse tradiţionale. Astfel, Alina şi Daniel Donici s-au inspirat din reţetele spaniole şi au început să facă lactate la Tecuci. Primul contract mare a fost semnat cu lanţul de hipermarketuri Auchan, după care micul producător de la acea vreme a reuşit să convingă marea majoritate a retailerilor să pună iaurturile şi brânzeturile Artesana pe rafturile lor. Astăzi, produsele Artesana sunt prezente în reţelele de hipermarketuri Auchan, Carrefour, Kaufland, Cora, Mega Image, Selgros şi o parte din magazinele Profi. „Ceea ce credem că se întâmplă, şi e un lucru de salutat şi încurajat, este că românii au început să aleagă, cu prioritate, produsele româneşti. Am derulat la rândul nostru o campanie prin care am îndemnat la susţinerea economiei locale, cea mai afectată în această perioadă”, a mai spus antreprenorul. El adaugă că la jumătatea lunii martie compania a avut o creştere de aproximativ 40% a cererii, imediat după decretarea stării de urgenţă.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO