ZF 24

Producătorul de lactate Artesana: am avut o creştere de 40% a cererii la jumătatea lunii martie, imediat după decretarea stării de urgenţă. Apoi comenzile s-au stabilizat oarecum, dar un lucru bun este că românii au început să aleagă produse româneşti

Daniel si Alina Donici, fondatorii Artesana

Daniel si Alina Donici, fondatorii Artesana

Autor: Mădălina Dediu Panaete

08.04.2020, 10:49 75
Daniel Donici, managing partner al producătorului de lactate Artesana din Tecuci (jud. Galaţi), spune că în săptămâna 16-22 martie a vândut din toată gama de produse Artesana: lapte, acidofile şi smântână, chiar şi creme de brânză şi brânzeturi maturate. „Probabil, imediat după instaurarea stării de urgenţă, românii au început să-şi facă provizii şi pe alimente proaspete, dacă în săptămânile de precedente au cumpărat produse cu termen mai mare de valabilitate, cum ar fi făina şi conservele”, a spus managerul pentru ZF. Antreprenorul care alături de familia sa a dezvoltat o companie cu afaceri de 3 milioane de euro în 2019. Producătorul de lactate Artesana a fost pus pe picioare de soţii Donici în urmă cu aproape opt ani. Ideea businessului a pornit după ce au vizitat o fabrică de lactate în Spania şi au gustat produse tradiţionale. Astfel, Alina şi Daniel Donici s-au inspirat din reţetele spaniole şi au început să facă lactate la Tecuci. Primul contract mare a fost semnat cu lanţul de hipermarketuri Auchan, după care micul producător de la acea vreme a reuşit să convingă marea majoritate a retailerilor să pună iaurturile şi brânzeturile Artesana pe rafturile lor. Astăzi, produsele Artesana sunt prezente în reţelele de hipermarketuri Auchan, Carrefour, Kaufland, Cora, Mega Image, Selgros şi o parte din magazinele Profi. „Ceea ce credem că se întâmplă, şi e un lucru de salutat şi încurajat, este că românii au început să aleagă, cu prioritate, produsele româneşti. Am derulat la rândul nostru o campanie prin care am îndemnat la susţinerea economiei locale, cea mai afectată în această perioadă”, a mai spus antreprenorul. El adaugă că la jumătatea lunii martie compania a avut o creştere de aproximativ 40% a cererii, imediat după decretarea stării de urgenţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO