ZF 24

Profesioniştii în recrutare încep să se bazeze pe tehnologie pentru a găsi candidaţii potriviţi mai uşor şi cu costuri mai mici. Firmele de recrutare apelează la noile tehnologii şi aplicaţii software pentru a acoperi mai bine piaţa, pentru a creşte numărul de candidaţi plasaţi în companii şi pentru a reduce costurile recrutării

Călin Ştefănescu cofondatorul companiei Happy Recruiter, dezvoltatorul robotului de recrutare Dora: Pentru că oamenii petrec mult timp pe Facebook şi Facebook Messenger, ei sunt obişnuiţi cu butoanele şi cu designul paginii, deci nu trebuie să înveţe ceva nou sau să instaleze o aplicaţie, trebuie să facă doar ce fac de obicei cu prietenii lor. Interviurile se ţin în acelaşi loc unde candidaţii vorbesc cu prietenii lor. Circa 70% dintre populaţia activă în câmpul muncii foloseşte Facebook.

Călin Ştefănescu cofondatorul companiei Happy Recruiter, dezvoltatorul robotului de recrutare Dora: Pentru că oamenii petrec mult timp pe Facebook şi Facebook Messenger, ei sunt obişnuiţi cu butoanele şi cu designul paginii, deci nu trebuie să înveţe ceva nou sau să instaleze o aplicaţie, trebuie să facă doar ce fac de obicei cu prietenii lor. Interviurile se ţin în acelaşi loc unde candidaţii vorbesc cu prietenii lor. Circa 70% dintre populaţia activă în câmpul muncii foloseşte Facebook.

Autor: Ramona Cornea

28.11.2019, 15:00 643

Companiile specializate în re­crutare care activează pe piaţa locală încep să apeleze din ce în ce mai mult la platforme şi aplicaţii software pentru a găsi mai uşor candidaţii, pentru a acoperi mai bine piaţa şi pentru a reduce costurile procesului de recrutare. Lugera  România, o companie cu activităţi de recrutare şi închiriere de forţă de muncă în regim temporar, care are în prezent peste 8.000 de salariaţi, va începe să folosească aplicaţia  STAA (Sales & Talent Acquisition Application) care face toată munca pe care o poate face un specialist în recrutare, după cum spune fondatorul ei.

„Circa 50% - 60% din activitatea angajaţilor din recrutare şi a celor din vânzări reprezintă sarcini precum introducerea de date, căutarea de potenţiali candidaţi, găsirea datelor lor de contact, citirea a sute de e-mailuri, sarcini care nu le plac angajaţilor. Nimănui nu-i place să-şi petreacă 50% - 60% din timp privind în ecran, aşa că vom automatiza acele procese. STAA este o aplicaţie care colectează toate locurile de muncă vacante din România,  le pune într-o bază de date, apoi caută un candidat care se potriveşte cu postul vacant. Tot acest proces durează câteva secunde“, a declarat Gerard Koolen, fondatorul aplicaţiei STAA şi group managing partner al Lugera, în cadrul conferinţei „HR Tech - beyond your imagination“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO