ZF 24

Proiectul brandului românesc de ceasuri Peren a strâns peste 100.000 de lei pe kickstarter.com

Andrei Bica-Popi, fondatorul Peren Watches: Pragul de 10.000 de dolari canadieni s-a atins pe când mai erau încă 9 zile până la finalizarea proiectului, adică în a 46-a zi a proiectului.

Andrei Bica-Popi, fondatorul Peren Watches: Pragul de 10.000 de dolari canadieni s-a atins pe când mai erau încă 9 zile până la finalizarea proiectului, adică în a 46-a zi a proiectului.

Autor: Ioana Nita

21.12.2014, 09:30 1874
Andrei Bica-Popi, românul care vrea să dezvolte brandul autohton de ceasuri numit Peren, a reuşit să strângă pe platforma de crowdfunding americană kickstarter.com de trei ori suma cerută iniţial - 31.000 lei (10.000 dolari canadieni) - cu o săptămână înainte de încheierea campaniei. Până ieri la ora 16, proiectul strânsese în total 106.317 lei (34.403 dolari canadieni) de la 173 de persoane. 
 
„Pragul de 10.000 de dolari canadieni s-a atins pe când mai erau încă 9 zile până la finalizarea proiectului, adică în a 46-a zi a proiectului. Saltul acesta, la peste 30.000 de dolari canadieni, s-a fă­cut în nu mai puţin de 48 ore complete. În general totul a fost datorită prezenţei media în diferite ţări. Încă de la începutul campaniei de Kickstarter s-a început o campanie de promovare a brandului în America, Canada, UK, Olanda, Spania, Româ­nia şi multe alte ţări“, a spus Bica-Popi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO