Ana Maria Cristina (39 de ani), proprietara lanţului de magazine cu preţuri mici Miniprix, spune că ar fi un caz fericit dacă în acest an compania şi-ar menţine cifra de afaceri la acelaşi nivel cu cel din 2012, deoarece criza financiară nu s-a încheiat.
Miniprix, lansat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu, este operat de compania M-Fashion şi a terminat anul trecut cu afaceri de 73,5 mil. lei, în creştere cu circa 20%, şi cu un profit de 2 mil. lei, în scădere cu peste 30%. Ana Maria Cristina spune că deşi cifra de afaceri a crescut în criză, profitul este cel care a avut de suferit.
„Ar fi un an fericit dacă am reuşi să ne menţinem cifra de afaceri la nivelul anului trecut. Anul a fost dificil, a continuat contracţia pieţei, iar concurenţa pe online s-a înteţit.“
Lanţul de magazine cu preţuri mici Miniprix a ajuns să aibă zilnic 3.000 de clienţi, dintre care circa o treime online. Dezvoltarea pe online, începută acum circa patru ani, a ajutat compania să reziste în criza financiară care s-a simţit în portofelele românilor. Astfel, astăzi magazinului online contribuie cu 35-40% la cifra de afaceri a companiei.
„Online-ul a fost ca o gură de oxigen pentru noi, ne-a ajutat să facem faţă crizei. Şi criza nu s-a încheiat.“
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.09.2013
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels