ZF 24

​Radu Timiş, proprietar Cris-Tim: Anul viitor vom intra pe piaţa vinurilor

​Radu Timiş, proprietar Cris-Tim: Anul viitor vom...

Autor: Georgiana Mihalache

20.09.2016, 12:37 2009

Cris-Tim, unul dintre cei mai mari procesatori români de carne, va intra anul viitor pe piaţa vinurilor, sub brandul Casa Timiş, după ce producţia s-a diversificat prin intrarea pe piaţa lactatelor, a spus Radu Timiş, proprietar Cris-Tim, la conferinţa ZF Branduri Româneşti.

„Ne-am diversificat producţia, am intrat în zona lactatelor, de anul viitor vom intra în zona vinurilor, pe brandul Casa Timiş. Intrăm în zona vinurilor pentru că ne-am propus să avem un brand la nivel mondial şi cred că putem să atingem acest deziderat. Avem o vie de 40 de hectare”, a spus Radu Timiş.

Alte declaraţii ale lui Radu Timiş:

„Cris-Tim înseamnă o firmă de familie, suntem un brand tânăr, cu 25 de ani de când l-am deschis.

 Suntem lideri, avem 20% din piaţa românească, exportăm în 18 ţări. Peste 10% din ce producem noi este export, undeva la peste 10 mil de euro.

Toate produsele noastre se duc în zona de bio, eco, pe o nişă în care oamenii sunt atenţi la ceea ce consumă şi la influenţa mâncării. Am făcut eforturi în zona de procesare a cărnii, într-o luna vom avea o campanie şi vom arăta ce se întâmplă în zona de procesare a cărnii.

Vom avea doar trei E-uri în produse şi condiţii de procesare naturală. Suntem primii în Europa care facem demersuri sa transformăm produsele din carne pentru consumul în cazul copiilor, a persoanelor bolnave.

În ultimii ani am investit în fiecare an aproape 10 mil de euro. Investim într-o tehnologie care se numeşte „high presusure”, care înseamnă că produsul rămâne proaspăt pentru 90 de zile. Produsele noastre, datorită acestei tehnologii, vor rămâne proaspete mai mult timp, ceea ce este un avantaj la export.

Au fost doi jucători foarte mari care au venit să ne cumpere, însă noi, când am construit compania, am zis că va fi pentru 100 de ani. Ne păstrăm această cale şi vrem să rămânem lideri pe piaţă şi să avem produse proaspăte pentru consumatorii noştri”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO