ZF 24

Reacţie rapidă: Complice.ro şi-a reorientat businessul în doar două săptămâni către experienţe online

Oana Pascu, fondatoarea Complice.ro

Oana Pascu, fondatoarea Complice.ro

Autor: Ioana Niţă

26.03.2020, 08:00 604

 

Magazinul online Complice.ro, care oferă spre achiziţie cadouri de tip experienţă, şi-a adaptat rapid businessul la noul context social-economic cauzat de criza coronavirus, lansând o categorie nouă de experienţe care se desfăşoară strict online şi care se adresează atât segmentului B2C, cât şi B2B.

“Am dezvoltat această secţiune în ritm accelerat tocmai pentru că avem solicitări. Pe segmentul B2B va exista o necesitate evidentă de a menţine moralul ridicat în cazul echipelor, de a le păstra unite, dar şi de a menţine ataşamentul faţă de companie. Pe de altă parte, când vorbim despre segmentul B2C, este o perioadă când suntem distanţaţi social de familie, de părinţi, de fraţi, de surori, de prieteni foarte buni, însă zilele de naştere tot vin, aniversările se apropie, iar cei mai mulţi nu vor să lase aceste date importante să treacă fără a le acorda importanţa cuvenită”, a declarat pentru ZF Oana Pascu, fondator Complice.ro,  adăugând că pachetele de cadouri experienţiale online sunt gândite astfel încât beneficiarul să se poată bucura de ele de oriunde.

“De exemplu, pentru sesiunile private de live cooking, alături de chef Cătălin Pîrvu, de la Academia City Grill, se stabileşte un meniu personalizat, din trei preparate, apoi chef Cătălin selectează ingredientele şi le trimite clientului. Apoi fiecare găteşte în propria bucătărie, iar totul se desfăşoară live, prin intermediul unei platforme video, astfel încât să existe o comunicare continuă cu chef.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO