ZF 24

Record după record la "Românii au talent": aproape 7 milioane de români au urmărit show-ul Pro TV

Record după record la "Românii au talent": aproape 7 milioane de români au urmărit show-ul Pro TV
09.03.2013, 14:39 888

Deşi poate părea greu de crezut, emisiunea "Românii au talent" adună de la săptămână la săptămână un număr din ce în ce mai mare de telespectatori. Audienţa blockbusterului de divertisment "Românii au talent" a înregistrat vineri seară un record absolut, emisiunea obţinând cele mai bune cifre de audienţă de la lansarea sa din urmă cu doi ani, la nivelul întregului public din mediul urban.

Show-ul care a revoluţionat televiziunea şi cifrele de audienţă a fost un cadou minunat de 8 martie nu doar pentru doamne şi domnişoare, ci pentru toţi telespectatorii din România dornici să fie impresionaţi de talente extraordinare, de distracţie şi amuzament.

În minutul de maximă audienţă, de la 22.11, emisiunea "Românii au talent" era urmărită de aproape 7 milioane de români, show-ul de la Pro TV înregistrând pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinde între 18-49 de ani, 34,3 puncte de rating şi 68% cotă de piaţă, de 11 ori mai mare decât cifrele înregistrate de Antena 1 - 3,1 puncte de rating şi 6,1% cotă de piaţă.

Programul "Românii au talent", difuzat de Pro TV vineri seara, a spulberat concurenţa, fiind lider detaşat la nivelul tuturor categoriilor de public.

Programul de la Pro TV a înregistrat o audienţă de peste 9 ori mai mare faţă de Antena 1 pe întreg publicul din mediul urban. Astfel, audienţa medie obţinută de programul vedetă de la Pro TV a fost una record de 26,5 puncte de rating şi 49,5% cotă de piaţă, în timp ce a Antenei 1 a avut doar 2,8 puncte de rating şi 5,3% cotă de piaţă. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea după Kanal D, situat pe locul al doilea în topul audienţelor.

Audienţa medie înregistrată de emisiunea "Românii au talent", între orele 20.30-23.01, a fost pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, de 27,4 puncte de rating şi a atins o cotă de piaţă de 57 procente, de peste 9 ori mai mare faţă de cea a Antenei 1, care a înregistrat doar 3 puncte de rating şi 6,3% cotă de piaţă.

"Românii au talent" a fost lider de piaţă absolut şi la nivelul întregii ţări cu o audienţă medie de 28,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 49,8 procente, fiind urmărită în medie de aproape 5,5 milioane de români. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al patrulea, după Kanal D şi Acasă, înregistrând o audienţă de aproape 9 ori mai mică faţă de Pro TV: 3,2 puncte de rating şi 5,6% cotă de piaţă.

Rezerva de talent a românilor este departe de a se fi epuizat, ba chiar dimpotrivă, astfel că, vorba genericului, telespectatorii s-au aşezat "comod pe canapea" în faţa televizoarelor şi la această ediţie a show-ului "Românii au talent" ca să vadă ce nu au mai văzut până acum. Aşteptarea le-a fost răsplătită din plin de numerele spectaculoase, comice sau chiar periculoase prezentate în emisiune, întrucât originalitatea şi talentul românilor depăşesc limitele imaginaţiei, fie că vorbim despre "space-painting", step, acrobaţii, muzică sau puteri numai de ei înţelese.

AFACERI DE LA ZERO